Dit vind ik wel heel erg raar...!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20690
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:50

Cassidy schreef:
Bij ons betaalt iedereen hetzelfde. Dus ook voor een Quarter van 1.48 betaal ik hetzelfde als voor een KWPN-er van 1.70m. Dus ik zie eigenlijk niet waar je je druk om maakt?


nou ik begrijp wèl waar ze d'r druk om maakt.... het slaat toch nergens op dat ze zonder goede gegronde rede opeens €15,00 meer moet gaan betalen terwijl dat eerst niet zo was?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132158
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:00

Als ik het goed begrijp, is je paardje een beetje een twijfelgeval..... net wel/geen paard.
Natuurlijk kun je uitgebreid gaan meten en dan tot de conclusie komen dat het op die centimeter vast blijft zitten.
Persoonlijk zou ik aanbieden om de prijsverhoging te delen: je paardje is een "tussenmaat", waarom het stalgeld dan niet ?
Zo toon je in elk geval je goede wil en ik denk dat de staleigenaar daar best in mee wil gaan.

Zelf zou ik het nooit zo hoog spelen dat je om 15 euro per maand een flink meningsverschil krijgt, dat zou het me niet waard zijn ondanks dat je misschien formeel in je "recht" staat.
Want als jullie goede band op het spel komt te staan, heb je veel meer te verliezen en uiteindelijk kun je dan zeggen dat je je gelijk hebt gehaald (daar koop je weinig voor Knipoog), maar de goede band is naar de knoppen.

Anike

Berichten: 1940
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 13:14

Ik heb ook helemaal geen meningsverschil oid.. maar het gaat gewoon om het idee... Dat je voor 1 cm (!!) 15 euro meer moet betalen.
Me zusje en ik hoeven de stalling niet zelf te betalen, doen onze ouders, maar toch..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132158
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:46

Ik bedoelde ook dat het op een meningsverschil uit zou kunnen lopen Knipoog
't Is inderdaad raar dat een centimeter verschil 15 euro per maand kost, maar aan de andere kant: ze moeten natuurlijk ergens een grens leggen.
Ik hoop dat jullie er op een goede manier uit kunnen komen, veel succes !

amandatjuh88
Berichten: 1318
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:55

wat banketstaaf voor jullie anike en madieke nouja.. suc6 met mel en sam was miss ietsy groter als mel maarja.. sommige mensen he;)
xx amanda

amandatjuh88
Berichten: 1318
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:38

ik bedoel anders om mel is iets groter als sam ( niet zo heel veel )
xx amanda