Harmonie in chaos vinden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jokari

Berichten: 8771
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 19:42

Goede redenering !
Maar wat goed dat het voor jullie allebei zo’n fijn verschil maakt !

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 20:17

Voor hem doe ik dat wel maar niet voor mezelf en andersom net zo. Dus wat dat betreft vullen we elkaar wel aan. _O-
Zó. Het begint al op leder te lijken. Waarom is het altijd zo droog als het nieuw is?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rêve kwam even in hem boven. _O-

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 20:38

Haha dat gezichtje <3
En wat glimt zijn haar mooi!

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:19

Oh, je bent verwend met een nieuw zadel! Gaaf en welverdiend. Fijn om te lezen dat Rêve er lekker mee/onder loopt en dat jij ook goed zit.

Joytje wordt al een echte Joy. Die blik van 'm, zo opzij ... Binkie.

pien_2010

Berichten: 43483
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:31

Geweldig die loerende blik.......en inderdaad binkie

petraaken

Berichten: 44211
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:33

Super zeg dat het jullie beiden goed bevalt.

Zo zeg Joy lijkt al een heel paard op die foto’s.

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:04

Super lief van je man en ouders! Nu kilometers maken :D

Ik ben verliefd op Joy, maar dat komt grotendeels omdat ik een look a like had (wel van 1m75 :+ )
Mocht hij nog spectaculair groeien en te groot voor je worden, ... O:)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 23:13

Farjen schreef:
Super lief van je man en ouders! Nu kilometers maken :D

Ik ben verliefd op Joy, maar dat komt grotendeels omdat ik een look a like had (wel van 1m75 :+ )
Mocht hij nog spectaculair groeien en te groot voor je worden, ... O:)

Sorry. Hier gaat het alleen dood van het erf af. _O- je maakt dus echt geen kans. <3 <3


petraaken schreef:
Super zeg dat het jullie beiden goed bevalt.

Zo zeg Joy lijkt al een heel paard op die foto’s.

Voor mij blijft hij een gup. _O- maar dat had ik met Rêve ook. :))


pien_2010 schreef:
Geweldig die loerende blik.......en inderdaad binkie

:+:


Maflinger_S schreef:
Oh, je bent verwend met een nieuw zadel! Gaaf en welverdiend. Fijn om te lezen dat Rêve er lekker mee/onder loopt en dat jij ook goed zit.

Joytje wordt al een echte Joy. Die blik van 'm, zo opzij ... Binkie.

:j het is al mooi ingevet. :j het wordt al mooi soepel. :+:

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:20

Het is zeker een heel paard ineens, straks moet je de gewillige merries nog van je land jagen :)) En tegelijk heeft ie iets bedachtzaams en zachts in zijn blik.

Hannanas
Berichten: 13026
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 00:08

Wij zagen dat allemaal al aankomen, dat jouw man met voorbedachte rade handelde! Bofkont :) maakt het zoveel verschil uit vergeleken je oude zadel?

Haha die laatste blik van Joy _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 01:58

Hannanas schreef:
Wij zagen dat allemaal al aankomen, dat jouw man met voorbedachte rade handelde! Bofkont :) maakt het zoveel verschil uit vergeleken je oude zadel?

Haha die laatste blik van Joy _O-

:j ik had het eigenlijk ook moeten zien aankomen. :+
We kennen de eigenaren van die winkel (klein dorp. Weinig dressuurruiters dus de meeste dressuurruiters kennen elkaar wel hier.)
De vrouw is ook jury en heeft mij ook al gejureerd met Sam.
Mijn man zei dat toen hij binnen kwam zij zei ‘ik wist dat jij ging terug komen voor dat zadel. Ik zag je blik toen je vrouw helemaal straalde toen ze er in zat.’ :+: :+:
En hij wordt door iedereen als zo stoer en ‘hard’ ervaren… _O- :+: zij kent hem dus ook zo en moest hem even plagen met het feit dat iemand ‘m ontdooit heeft. _O- _O- (zij kent mijn man al langer dan ik. Toen mijn man zelf nog reed haalden ze daar ook al hun materiaal. Dus ze kent hem al van kinds-af)


Heb mijn beugels een gat korter moeten doen. Dat moet ik normaal enkel doen op jonge smalle paarden van anderen. Ik kon nu ook op mijn zitbeenknobbels zitten. Dat heb ik al een tijd niet meer gekund en het probleem werd dat ik iets scheef ging zitten om mijn rechter heup te sparen en dat begon stilaan wel effect te hebben op Rêve ook. :o de twist is een stuk smaller waardoor het minder moeite kost om te zitten met mijn heupen. (Smaller dan deze ga je niet vinden tenzij je echt iemand vindt die het geheel custom maakt en dan nog betwijfel ik of het dan ooit enigszins comfortabel kan liggen op een paard als Rêve.) Kon nu ook op mijn kont gaan zitten in galop terwijl ik normaal altijd iets op mijn beugels steunde omdat Rêve haar galop te zwaar was voor mijn heupen. En nu is het nog vrij stijf. Als het zich straks zet zoals mijn oude zadeltje… :+:

De zit is niet zo vlak als ik zou willen maar opnieuw: of je moet naar een oud zadel gaan die veelal breed zijn of je moet het custom laten maken wil je een vlakkere zit dan dit en een dressuurzadel. Er is in dit model iig ook nog een ‘diepe zit’ variant dus dit is de vlakste die ze hebben maar ik ben smal genoeg waardoor het me eigenlijk niet echt vast zet. :)) Ik wil kunnen bewegen in mijn zadel. :o

Het andere zadel dat ik getest had was een 17,5 inch (dit is 16) en daar zat ik echt in vast. Mijn man heeft me er uit moeten helpen. := als ik daarmee op een jong paard moet zitten breek ik mijn heup in het zadel denk ik. :=

Mijn man zei toen ook van ‘die is toch kleiner?’
Nee. Groter maar het is zo’n kom dat ie kleiner toonde. :=

Ben vandaag voor het eerst zonder pijn in mijn heup afgestapt iig. :o

Ik reageer morgen uitgebreider op de rest. :o
Vrijdag ga ik met de eigenaresse van Sky naar de Epplejeck. Gewoon uitstapje. :+ zij moet er ook zijn dus gaan we samen. Het is ergens wel fijn om zo iets te kunnen doen met iemand anders. :o

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 07:34

Ayasha schreef:
Farjen schreef:
Super lief van je man en ouders! Nu kilometers maken :D

Ik ben verliefd op Joy, maar dat komt grotendeels omdat ik een look a like had (wel van 1m75 :+ )
Mocht hij nog spectaculair groeien en te groot voor je worden, ... O:)

Sorry. Hier gaat het alleen dood van het erf af. _O- je maakt dus echt geen kans. <3 <3



Haha, dat dacht ik al hoor :D Ik ben van hetzelfde principe. Mijn oudje heb ik ondertussen 19 jaar <3
Dit was trouwens mijn grote blondie, ondertussen al bijna 2 jaar een mooi sterretje |(
Afbeelding


Wel superfijn dat je zonder pijn bent afgestapt! Goud waard :j
En veel plezier bij EJ, hopelijk vind je goeie transportbeschermers. Ik heb er zelf van Bucas, die beschermen van kop tot teen bijna :') Maar super luchtig zijn ze niet.

pien_2010

Berichten: 43483
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 11:24

Jeetje zonder pijn afstappen, zo tof!!!

pmarena

Berichten: 48204
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 14:52

Moest je niet een traantje wegpinken van geluk...?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 15:16

pmarena schreef:
Moest je niet een traantje wegpinken van geluk...?

Ik ben iemand die heel weinig emoties toont. :o de mensen rondom me leren hele kleine veranderingen te zien. Zowel verdriet als geluk heb ik heel dicht bij me leren houden doorheen mijn leven. Maar mijn man ziet de emoties inmiddels wel. Net zoals ik hoofdzakelijk via lichaamstaal praat. :o ik denk als je mijn man vraagt hoe veel ik daadwerkelijk luidop spreek hij de woorden kan tellen op een gemiddelde dag. :o Maar hij had wel duidelijk door dat ik heel erg blij was. :D

Voor mensen die me minder goed kennen kom ik dus ook erg nors over om die reden. :o
Daarom mag ik ook niet meer alleen zijn met stagiars bij de fysio. :+ Ik maak ze onzeker omdat ze me totaal niet kunnen inschatten en mijn fysio inmiddels wel dus mijn fysio communiceert met me in "mijn taal" en de stagiairs hebben dan het gevoel dat zij zwaar tekort schieten. :') Terwijl dat helemaal niet zo is, mijn fysio heeft gewoon de tijd gehad om te leren hoe ik communiceer. :)) En ik ben dan weer zo gewend dat mijn fysio's weten hoe ik communiceer dat ik er niet altijd bij stil sta dat stagiairs dat niet kunnen. Waardoor er van mij uit frustratie komt omdat ik niet begrepen word en in uitzonderlijke gevallen is dat wel eens geëscaleerd. :o Dus nu zorgt mijn fysio eerst dat hij zeker is dat alle partijen elkaar voldoende begrijpen. :o

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-23 23:30

Zo, leuke dag gehad vandaag. S gaan uithalen en naar de plaatselijke EJ gereden waar ik bungee vastzet-lijnen gevonden heb. Één knalroze laarzentas omdat de ritssluiting van mijn andere moet vervangen worden en omdat mijn man altijd zo heerlijk kijkt als ie iets knalroze ziet verschijnen. _O-

Ook luchtige beschermers gevonden voor Rêve..

Afbeelding

Afbeelding

Samen een Frappuccino gaan uithalen en naar de veulens gegaan.

Afbeelding
Kleine luieriken. _O-
Even de hummels wat ‘geborsteld’ (staart kammen en een borsteltje er over heen. :+ )

We hadden het over Sky zijn moeder die wat kon drammen en toen zei S ‘ma als die een goede basis mee krijgt zal dat wel mee vallen…’ en toen keek ze naar mij en schoot ze in de lach en zei ‘ma gij gaat er als 1e op dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.’ _O- _O- (ze heeft al vrij snel gevraagd of ik hem zadelmak wil maken als hij zo ver is en het voor mij ook nog gaat natuurlijk.)

Daarna haar weer naar huis gebracht en ze bood koffie aan en ik kan geen koffie weigeren. Was om half acht thuis omdat ze om 7 uur naar de dokter moest. _O-

Het is lang geleden dat ik nog met iemand weg ben kunnen gaan die me gewoon als gelijke ziet. :o

En ik ben nogal chaos verpersoonlijkt. Maar S liet me gewoon mezelf zijn. Ik zei ‘je maakt je niet echt druk als ik verdwijn je?’ Waarop zij: ‘ge duikt wel terug op. _O-
We zijn allebei snel afgeleid dus af en toe scheidde onze wegen even. _O-

Muga

Berichten: 2079
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 23:32

Wat een heerlijke dag!

Benieuwd naar de reactie op de roze tas haha. Mooie bescherming! Hopelijk houdt ze zo haar benen heel.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-23 23:46

Muga schreef:
Wat een heerlijke dag!

Benieuwd naar de reactie op de roze tas haha. Mooie bescherming! Hopelijk houdt ze zo haar benen heel.


De 1e reactie was met zijn ogen rollen en daarna: ‘zit alles wat ge gekocht hebt daarin of komt er nog?’ _O-
Ik denk dat hij door heeft dat ik het er om doe en toen ik S zei waarom ik roze wilde hielp ze enthousiast de meest knallende uit zoeken. _O-
Ze doet hetzelfde met haar wederhelft sinds die gezegd heeft dat haar paard (ruin) vast al genoeg in de war is zonder dat ie ook nog roze moet dragen. _O-

En Wb de bescherming:
Ik hoop het ook. Ga er een paar keer mee rijden dat ze zich wat naar haar been zetten. Want nu vond ze ze maar stijf. :+ (ze geeft haar mening wel. _O-)

Het is fijn maar ook eng om dit met iemand te doen … ‘blijft het wel duren?’ Maar ik merkte vandaag wel dat ik dit echt tekort gekomen ben… gewoon een vriendin… :o

Haar vriend kwam zich ook even voorstellen en was kennelijk ook positief. Hij had gezegd dat ik de eerste vrouw was die hij over de vloer had zien komen waarvan hij snapte dat we vriendinnen zijn geworden. Toeval wil dat mijn man iets gelijkaardig gezegd heeft toen hij S en mij de 1e leer samen zag. :+
We lijken nogal op elkaar qua hoe we in het leven staan en reageren. := we waren vandaag een beetje aan het vertellen over hoe we onze halve trouwboek hadden leren kennen. En over de paarden natuurlijk maar we hebben meer gemeen dan paarden… Dat heb ik niet zo snel… ik voel ook niet de nood om te zwijgen bij haar.

(Ik klink best een beetje sneu nu geloof ik. :+ )

pien_2010

Berichten: 43483
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 07:55

Nee je klinkt gelukkig. En begrijpelijk. Ik mis hier in Frankrijk ook een echte vriendin. Ik vind het ongelooflijk fijn voor je en zeer gegund en wens jullie een fijne tijd samen toe!!

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 10:38

Wat fijn, een nieuwe vriendin. Heerlijk toch, iemand bij wie je gewoon jezelf kunt zijn, daarvan heb je er nooit genoeg. Lekker van genieten en als de vriendschap over gaat, wat net als bij elke andere relatie kan gebeuren, dan heb je deze ervaring weer mooi meegenomen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-23 14:39

pien_2010 schreef:
Nee je klinkt gelukkig. En begrijpelijk. Ik mis hier in Frankrijk ook een echte vriendin. Ik vind het ongelooflijk fijn voor je en zeer gegund en wens jullie een fijne tijd samen toe!!


Dit gaat even een lang bericht worden omdat ik wat gedachtenspinsels kwijt moet. :o

Ik had op school wel een "vriendin" maar zodra we naar de hogeschool gingen bleek die vriendschap vooral een noodzakelijk kwaad te zijn. We hebben nu nog sporadisch contact, zij heeft haar leven op de rit en daar ben ik oprecht heel blij om, toen ze in een zwaardere periode zat heb ik haar ook gesteund want ik geef nog steeds om haar, maar de laatste keer dat ik naar haar toe ging en ook als we nu even naar elkaar sturen hoe het gaat merk ik dat we gewoon niets meer gemeen hebben. :o We staan compleet anders in het leven. De vriendschap die we nu hebben is er eentje gebaseerd op respect en elkaar het beste gunnen maar we hebben eigenlijk niet meer echt iets om over te praten. :o Ik voel dus ook de nood niet meer om iets af te spreken, niet omdat ik haar niet mag maar omdat het gewoon wat "awkward" voelt. Ik ben sociaal niet de sterkste dus als het dan zo "geforceerd" voelt kost het me gewoon heel erg veel energie. :o Ik weet dat zij mensen heeft waar ze wél veel overeenkomsten mee heeft dus dan denk ik "doen we ons zelf niet gewoon beter een plezier en houden we het niet beter bij bereikbaar zijn voor elkaar indien nodig en klaar?"
Als ze me vannacht belt dat ze me nodig heeft twijfel ik geen seconde. En ik weet dat als ik haar bel en ik zit echt in nood dat ze ook komt. Ik denk dat dat genoeg is eigenlijk...

Heb desondanks mooie herinneringen aan die vriendschap en als ik in "onze" winkelstraat kom ga ik nog steeds een warme wafel halen terwijl niemand die dingen te vreten vindt. _O- Maar wij vonden ze lekker en haalde altijd eentje uit. _O- Mijn man is het inmiddels ook gewoon dat we eerst naar de warme wafel "stand"/winkel gaan. :)) (is een soort hoek van het gebouw waarvan ik vermoed dat het ooit gewoon een overkapping was maar nu hebben ze er zeg maar toonbanken gezet en rolluiken die af kunnen wanneer het dicht is.). De eerste keer dat we daar kwamen zei ik "Eerst moet ik iets doen!" en ik wandelde dus heel gericht naar die winkel. Ik ben normaal eerder van het "ga maar voor, ik volg wel" dus mijn man volgde me vooral uit nieuwsgierigheid. _O- En toen wilde ie weten waarom een wafel belangrijk was. Nou simpel, omdat er goede herinneringen aan vast hangen. :j Dus als we nu daar in de buurt komen (waar we nu wonen is zo'n 40km van die straat af maar heb nog vrienden in die stad dus we gaan om de zoveel tijd nog wel eens er heen.) dan loopt hij ook eerst naar de wafels. :)) Hij zelf heeft 1tje geprobeerd maar vindt het net als de rest van de mensen die ooit met me mee geweest zijn buiten die vriendin niet te vreten dus nu besteld ie alleen voor mij. _O-

Daarna kwam V (oude lesgeefster) maar dat was nooit een gelijkwaardige vriendschap. En toen ze laatst op wedstrijd was en commentaar gaf op mijn proef zoals ze altijd deed en ik zonder nadenken tegen haar in ging en zei "Als ik de motor achter niet aan krijg dan moet ik vanvoor niet gaan prullen, als ze niet uit zichzelf voorwaarts denkt is haar naar de hand toe rijden geen optie." (ze zei dat ik haar meer in de hand moest rijden in draf maar ze was daar simpelweg niet actief genoeg voor en ik weiger om mijn paarden in de krul te trekken, als ik geen energie heb om "op te vangen" vanvoor dan ga ik haar er niet in trekken.)

En eigenlijk was het omdat mijn man even op keek toen ik haar tegen sprak dat ik besefte dat dat de 1e keer was zolang ik haar ken dat ik haar tegen sprak. :o Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik daar voldoende "kennis" voor had. Maar nu met Rêve... Zij was degene die niet eens grondpersoon wilde zijn. Het is niet dat ze nooit gelijk kan hebben maar ik denk dan "als ik nou in haar plaats was zou ik een dergelijke "reunie" begonnen zijn met "petje af dat het je gelukt is. Ik had het in jouw plaats nooit gedaan."
Dat maakt haar geen slechtere paardenvrouw maar dan doe je wel "giving credit where credit is due."
Rêve is een heel lief, leuk paard maar ik heb hard gewerkt met haar ook. Als ik iemand zie die hard met een paard gewerkt heeft vind ik dat een respectvol gebaar om dat gewoon te erkennen.

Eergisteren zei mijn man ook "je hebt nog niet gevraagd of V iets zei van Rêve toen ze bij me stond" en ik zat even te denken en zei "nee. Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wat V er van denkt. Als het aan haar gelegen had was ze verkocht en hadden we zowel Rêve als Joy niet gehad. Ik heb geloofd in Rêve en jij hebt geloofd in mij. En voor de rest heeft niemand ons geholpen buiten Chris."
En Chris, die eigenlijk toch best een persoon is in de paardenwereld. Díe zei nadat ik haar na een jaar terug mee nam na de les eerlijk "Ze is prachtig geworden, toen je haar de 1e keer mee nam dacht ik eerlijk gezegd 'meid wat doe je jezelf aan met zo'n dwarse bok.' " (Rêve was het eerste jaar heel erg dwars op het been, ze wilde gewoon niet voorwaarts en als je haar dan voorwaarts vroeg kreeg je een bok. :+ Ik heb eigenlijk niets speciaal gedaan behalve haar eerst in haar voorkeurstempo ontspanning en balans laten zoeken en daarna geleidelijk aan iets er uit gereden tot ze op het punt kwam dat ze dus wel mooi voorwaarts werd. Ze had gewoon wat tijd nodig. :(:) )

Als hij het kan, waarom kan V het dan niet waar zo'n vriendschap aan vast zat?

en nu met S... S heeft een heel aanstekelijke persoonlijkheid en is iemand die energie geeft. We zijn allebei dezelfde flapuits dus er wordt gewoon gezegd wat er gedacht wordt maar dat wordt niet persoonlijk genomen en dat is verfrissend want ik weet waar ik aan toe ben. En gisteren hebben we het eigenlijk niet eens zo lang over paarden gehad. Toen we bij de veulens stonden. _O- Maar verder gewoon algemene dingen. Het is fijn om een vrouw te hebben om mee te praten. Sommige dingen is een vriendin toch gewoon erg fijn voor. Mannen kijken toch net iets anders naar veel onderwerpen hoe goed ze ook hun best doen. :D

We stopten even bij de shop waar mijn man mijn zadel gekocht heeft omdat de singel te kort was. Maar het duurde even voor de eigenaresse de shop binnen kwam. (Eigenlijk hoorde ze ons pas toen ik de deur open liet staan omdat mijn man zei dat er ergens een bel moest hangen buiten en ik die niet vond. :+ De deur ís de bel kennelijk maar we hadden die te snel gesloten waardoor ze het gemist had. :+) Dus die vroeg of we er al lang waren (aangezien we allebei al uitgerust waren met benodigdheden) en we zeiden dus tegelijk "goh een minuut of tien?" waarop zei "jullie hadden zo met een zadel naar buiten kunnen wandelen en ik had nooit geweten wie het geweest was." waarop wij allebei tegelijk "zo zijn we niet."
Het klopt idd dat we dat gekund hadden maar goed, karma enzo. :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-23 00:07

De heren hebben een nieuw spelletje gevonden. Graven. >;)
Dus wie stond een gat terug dicht te maken en er water over te gieten zodat het zich snel goed zou zetten?
Juist ja. Deze dwaas. :x

Heb mijn wrongen wel goed gezet gekregen nu (lees: uit de weg. _O-)
En de 70cm singel gepast die ik gisteren ben gaan halen en die heeft ze dus echt nodig met dit zadel. :oo met het oude zadel was 60cm ook wel krap maar het ging. Dus denk echt dat de singelstoten ook gewoon erg kort zijn. (En Rêve een beetje dik maar we gaan het er af trainen. }:) )

petraaken

Berichten: 44211
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 07:50

De heren houden je bezig. :')

Ayasha
Blogger

Berichten: 57984
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-23 00:04

Spoiler:
petraaken schreef:
De heren houden je bezig. :')

:j >;) de 15e tijd voor nummer drie. :))

Mijn man en Arras hebben zondag een 3e plek behaald op hun tweede wedstrijd. :+: het was erg benauwd waardoor hij wat foutjes maakte waar hij normaal goed scoort dus ben erg trots op hen. :+:

Sam heeft Rêve een paar dagen vrij bezorgd al denk ik dat ik morgen wat ga rond houden zonder zadel.

Afbeelding
(Het is nat van de ontsmettingsspray en minder diep dan het lijkt. Daarnet zat er al een mooi korstje op.)
Tis niet diep maar op de singel plek. Had gisteren en vandaag te veel last van mijn enkel/voet zelfs in rust dus die moest eerst los gemaakt door de fysio. Maar morgen wil ik wel kijken of ze ook zonder-zadel-mak is. :+ heb je een nieuw zadel flikken ze dit. >;)

pmarena

Berichten: 48204
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 06:51

Hè.....wat hebben ze gedaan dan...? Heb je het zien gebeuren? :)

Leuk dat je 3e pupilletje binnenkort komt :)