Harmonie in chaos vinden

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 14:08

Ach jeetje wat sneu voor de jongens :(:)
Hopelijk komen ze er snel weer bovenop.

Ik duim ook dat het sneue veulie gewoon lekker snel jullie kant op komt zodat je ruim voor de kerst het hele spul over hebt en het gedoe bij N maar gewoon ten einde komt, klinkt alsof dat er toch wel aan zit te komen en dan kan je het maar beter achter de rug hebben denk ik...

petraaken

Berichten: 44224
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 14:09

Soms hebben dieren toch echt menselijke trekjes. :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 14:32

Ze blaffen sinds vandaag weer dus ik denk dat het ergste door is. >;)
De eerste postbezorger is al weer op geschrokken. :roll:

Meisje heeft net bevestigd dat ze komt zodra het af is dus met N gaat het idd op zijn einde komen nu. Ik denk dat mij dat heel veel rust gaat geven eerlijk gezegd. :o

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 15:58

Ja dat denk ik ook, dat het je rust gaat geven :j
Extra werk...maar wel gemoedsrust.

Ah nou als het weer blaft dan zal het vast wel aan de beterende hand zijn inderdaad :=

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 16:43

Ja ik weet niet of ik onder aan de streep nu echt zoveel meer tijd kwijt ga zijn naast dat ik hem dichter bij heb staan dus ook minder diesel op rijd.

Neon

Berichten: 4947
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 17:11

Ah joh beter zo... dit vergt te veel energie... en Joy daar op stal is gewoon geen optie... dan heb jij een stress paard .. terwijl je een alternatief hebt waar jullie allebei beter van worden...

Helaas voor N... maar dat is dan haar probleem...

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 17:42

Neon schreef:
Ah joh beter zo... dit vergt te veel energie... en Joy daar op stal is gewoon geen optie... dan heb jij een stress paard .. terwijl je een alternatief hebt waar jullie allebei beter van worden...

Helaas voor N... maar dat is dan haar probleem...

Dat zegt mijn man ook steeds. Ik ben een watje op dat gebied. _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 22:57

Afbeelding
Het vermoeden is dat mijn extreem gespannen schouder spieren aan mijn middenrif/borstbeen trekken waardoor de pijn die ik heb dus ontstaat. Twee naaldjes gehad onder mijn sleutelbeenderen. De tape moet die spieren nu wat rust bieden. Het voelt al iets beter. Alleen al in mijn schouders. Kan ook terug dieper in ademen.

petraaken

Berichten: 44224
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 09:13

Weerslag van de stress van de laatste weken door dat gedoe met N?

Achterom
Berichten: 23060
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 22:05

Ayasha schreef:
Neon schreef:
Ah joh beter zo... dit vergt te veel energie... en Joy daar op stal is gewoon geen optie... dan heb jij een stress paard .. terwijl je een alternatief hebt waar jullie allebei beter van worden...

Helaas voor N... maar dat is dan haar probleem...

Dat zegt mijn man ook steeds. Ik ben een watje op dat gebied. _O-

Ja, je man heeft gelijk :j

Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 23:13

Wat een goede stappen zet je weer, en zal je vast goed doen om dat stukje spanning rond N niet meer te hebben.

Helpt de tape je goed bij je schouders?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-22 23:24

:j De tape werkt goed. De paarden zijn vandaag ook gekapt (Sam was wat te plat gaan staan.)
Hij kwam wel weer pas toen mijn man belde. >;) >;)

Het meisje dat van het weekend is komen kijken en luisteren naar de plannen gaat de stal op zeggen maar wil hem zo snel mogelijk verhuizen, dus zodra de weide klaar is gaan we haar halen. Gezien ze mij op die manier ook een plezier doet wil ik wel kijken of we haar tegemoet kunnen komen gezien ze een maand op zeg heeft die ze dus wel moet betalen (en niet goedkoop ook.)

Ik weet dat dat in principe niet mijn probleem is maar uiteindelijk helpt ze mij ook want anders kon ik Joy pas volgend jaar naar huis halen.

De kleine die komt is een beetje achterop geraakt en ik merk dat ik er ook wel naar uit kijk om hem gewoon er boven op te helpen samen met Joy. :+:

Ik wilde nog wat typen vanmiddag en nu ben ik het kwijt. :+

petraaken

Berichten: 44224
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 14:54

Die van mij zijn zaterdag door een vriend van ons gedaan omdat mijn vader het nog niet zelf kan sinds hij uit het ziekenhuis is. Beide merries staan er weer netjes bij. Denk dat ik hem vaker ga vragen om mijn paarden te bekappen want mijn vader zijn schouder kan het niet altijd meer goed aan.

Hoe gaat het met de honden vandaag?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 16:05

beter gelukkig, ze spelen weer, eten weer, maken weer kabaal. :+
Yaiko en Zyon kuchen en niezen af en toe nog wat maar verder ademen ze weer normaal gelukkig.

Gisteren had miss Rêve haar halster uit gedaan op weide. Dus ik knutsel met mijn touw een halster om haar mee te nemen want ik kon het in het donker niet vinden. Doe haar vandaag haar reserve halster aan, zet ze op weide en ga zoeken naar haar originele want de reserve is eigenlijk iets te groot dus die zou ze sowieso ook uit hebben tegen de avond.

Na een vijftal minuten vind ik het halster (ben er gisteren letterlijk over gestruikeld kennelijk. :roll:) dus ik houd heel triomfantelijk mijn halster omhoog naar Rêve...... Om te zien dat Rêve terug keek..... Zonder halster....... :roll:
Dus ik zeg "oh for f*cks sake Rêve!!" en doe haar het gevonden halster aan om op zoek te gaan naar het reserve halster... :roll:

Heb voor vanavond een touwhalster in mijn jaszak gestoken want dat knutselen met touw is niet zo hufter-proof. :=

pien_2010

Berichten: 43721
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:30

Heerlijk die rêve.

petraaken

Berichten: 44224
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:43

Achteraf gezien zeer grappig maar kan me voorstellen dat je het moment zelf ze vervloekt. :))

pmarena

Berichten: 48280
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 17:30

Ik stel zo'n stierenring in de neus voor <<)

Fijn dat de blaffers zich weer beter voelen! Hoe is het met jou...?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-22 18:58

petraaken schreef:
Achteraf gezien zeer grappig maar kan me voorstellen dat je het moment zelf ze vervloekt. :))


pien_2010 schreef:
Heerlijk die rêve.

Ik kan er meestal wel snel om lachen. Het hoort een beetje bij haar. _O-
Ze laat zich anderzijds ook op een touw over de straat naar de stal halen Dusja.. :D
Vandaag mocht ze nog eens door plassen. :+ dat vond ze niet lief. _O- ik hoorde de f*ck you bijna. :))


pmarena schreef:
Ik stel zo'n stierenring in de neus voor <<)

Fijn dat de blaffers zich weer beter voelen! Hoe is het met jou...?

Mijn man heeft dat ook al een paar keer geopperd. :+ hoofdzakelijk alsin: ‘als die ooit haar volle kracht ontdekt kunnen we er alleen nog een stieren ring in steken en het zo proberen.’ :+ :+
Het issue is dat ik vrees dat hij gelijk heeft dus Rêve mag nooit haar echte kracht ontdekken. :+

Met mij gaat het beter. De tape helpt, heb vandaag kunnen rijden en nog geen steken in mijn borstkast. Wel heel veel pijn in de gewrichten van mijn handen en de pees in mijn pols rechts. De gewrichten is wsl reumatische pijn. De polsen hopelijk van mijn schouders… vrijdag even melden aan mijn fysio. Morgen naar de neuroloog om te kijken of mijn epilepsie zich nog gedraagt. :+ en weer hetzelfde rondje kwa gesprek… of ik nog pijn heb ‘ja’. En dan gebeurt er verder niet zoveel. Ze weet ook niet goed wat ze er mee moet. :+

Petroush
Berichten: 32
Geregistreerd: 24-10-22

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 20:09

Jeetje wat een gedoe! Stille meelezer. Hoop dat de epilepsie onder controle is.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58023
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 16:06

De epilepsie is nog onder controle. Wat niet onder controle is, is de spasticiteit die door mijn hersenletsel komt. :x Nu ze me er op wees met het onderzoek stond ik er zelf ook bij stil maar mijn voet links "krampt" naar binnen. Als ik ergens sta te wachten merk ik idd ook dat ik moeite moet doen om recht op mijn voeten te blijven staan en de neiging heb om meer op de randen te gaan lopen. :x

De pijn in mijn polsen (vooral rechts) en vingers was ze niet zo blij mee en nog minder toen ze ging voelen. Daar komt dus een scan van. En ik heb een nieuwe spierontspanner om te kijken of we daarmee de verkamping (en dus ook de pijn) onder controle kunnen krijgen.

We zijn daarna bij de epplejeck gestopt om te kijken of de cap die ik voor kerst wil vragen me ook goed zit en ik heb een eenhoorn tas gekocht om de beschermers van de paarden in te steken op wedstrijd. :+ En studmuffins voor Sam en Rêve die veel te duur zijn maar die ik gewoon eens wil proberen. :+

pien_2010

Berichten: 43721
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 16:14

Fijn even verwen shoppen na artsenbezoek met slechte uitslagen. Doe je goed!

jokari

Berichten: 8771
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:49

hmmm niet zo'n fijn resultaat van dat bezoek.

Ga JIJ serieus die studmuffins proberen ? ~~}> :')

petraaken

Berichten: 44224
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:00

Ik moest googlen om te weten wat studmuffins zijn. :o

Damn wat gaan ze nog allemaal uitvinden.

Spijtig dat je gewrichten en spieren onderzoek niet goed blijkt te zijn. Gelukkig wel de epilepsie onder controle.

Helpt een warm bad voor je spieren?

jokari

Berichten: 8771
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:19

petraaken, ik ook hoor :')

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 19:22

petraaken schreef:
Ik moest googlen om te weten wat studmuffins zijn. :o

Damn wat gaan ze nog allemaal uitvinden.

Spijtig dat je gewrichten en spieren onderzoek niet goed blijkt te zijn. Gelukkig wel de epilepsie onder controle.

Helpt een warm bad voor je spieren?




Dat googlen ga ik ook nog even doen haha. Nog nooit van gehoord haha.

Hopelijk kunnen ze het wat draaglijker voor je maken. Klinkt niet als een hele fijne conclusie.

Edit gegoogled:

Afbeelding

Mn eerste hit :D