Harmonie in chaos vinden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petraaken

Berichten: 44221
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 19:35

Ik duim mee. Denk echter ook aan heetgebakerde lichaam. Forceer dat nu niet om de weide zo snel mogelijk klaar te hebben.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-22 23:27

petraaken schreef:
Ik duim mee. Denk echter ook aan heetgebakerde lichaam. Forceer dat nu niet om de weide zo snel mogelijk klaar te hebben.

Ik ben samen met een Griek. Denk maar niet dat ik daar fysiek werk mag verrichten. _O- _O- als het af is mag ik de knollen knuffelen en voeren maar dat is het ook. :))

Ik mag alleen uitzoeken waar we het materiaal best kopen. _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-22 01:42

Zo vandaag gingen we naar een feestje en ik moest naar de fysio. Dus lang verhaal kort. Ik zat opgetut bij mijn fysio. _O-

Hij komt me roepen, bekijkt me en ging letterlijk van ‘uhm Kathleen… wow…’
Dus ik stotterde snel ‘ik moet sebiet naar een housewarming slash verjaardag’

Ja K ik draag ook wel eens wat anders dan leggings en rijbroeken. _O-

Hij bood ineens zijn excuses aan en was open over wat er maandag werkelijk speelde (ik was er niet over begonnen.)

Van L nog niets gehoord maar ze stuurde dat ze het erg druk had. Kreeg wel nog een lieve meme van haar dus ze laat het me wel weten. Misschien moet ze zelf ook klaar zijn om het te delen..

Feestje was leuk maar moest halfweg gaan zitten… :\ :\ kon gewoon niet blijven recht staan… :x heb een uur staan praten met iemand en was blij dat ze éindelijk even afgeleid raakte. Mijn man heel droog ‘je hebt geen ide wie ze is hè?’ ‘Nope. Maar zij is duidelijk op de hoogte van mij dus ik dacht banketstaaf maar mee.’ Dus hij schoot in de lach (ik doe dit echt te vaak. :o) en hij helderde even op wie ze was.

Toen ik haar ontmoette had ze Arabieren en reed ze jumping, nu had ze het ineens over een paint en western. :+ daarom had ik de link niet gelegd. Ze heeft een Arabier gehad die met een buitenrit op zo’n gepunte paal is gaan zitten en flink gewond was dus mijn man zei ‘das die met die Arabier die op die paal is gaan zitten:’

Toen wist ik wie ze was. _O-
We hebben hier ook ‘de buur met het Duplo auto’ke’ en ‘de Egyptenaren’ enz omdat ik zo slecht ben met namen. :o i

En toen ik thuis kwam liep er een bruine rat in de stal… >;) dat verklaart waarom ik geen Speedy’s meer zie…. Ik wil mijn speedys terug… >;) de rat moet gaan. Dat en ratten vallen aan. Speedys niet.

pien_2010

Berichten: 43700
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 09:04

Citaat:
dus mijn man zei ‘das die met die Arabier die op die paal is gaan zitten:’

_O- _O-

Goedemorgen Kathleen, you made my day _O- _O- Ik mis het Belgisch of Griekse vlaggetje.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-22 13:57

_O- Ja ze had al naar Rêve en Sam gevraagd bij naam dus ze móest me beter kennen dan de meeste vrienden van mijn man. _O-

het voorval met de arabier in kwestie klinkt grappig maar was best wel een heel gedoe voor haar ocharm. wij hebben in belgie dus van dit soort paaltjes:
Afbeelding
Die punt is best wel vrij scherp en heeft ook een doel: Dat je er niet op gaat zitten. :+

Dus ze gaan met een hele groep wandelen in het bos, ze moeten een weg oversteken (vaak staan ze als soort wegversperders dat fietsers en wandelaars wel het pad op kunnen maar auto's niet.) en ze geraken op gesplitst bij het oversteken. Arabier in kwestie die normaal heel braaf is begint zich op te naaien, begint te steigeren en achteruit te wandelen en op één of andere manier heeft ie zijn evenwicht verloren ofzo en heeft ie dus zijn bil soort van gespiest op die punt... :(:)

Ze hebben eerst de DA ter plaatse gehad om hem te behandelen, op de trailer geladen om naar huis te brengen en daar heeft hij nog echt maandelang verzorging en revalidatie gehad. :(:)

Hij is helemaal goed gekomen trouwens. Ik weet niet of ze hem nog rijdt (dier is inmiddels ook al ruim in de 20 want die was toen al ruim 15 en dan is heel in het begin geweest van mijn relatie dus zo'n 10 jaar geleden.)

pien_2010

Berichten: 43700
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 14:56

Tuurlijk is het een heel verdrietige omstandigheid en ongeluk, maar het klinkt idioot die opmerking van je man: "je weet wel → die arabier die op dat paaltje ging zitten". Als paard is dat ook wel schaamtevol dat je dat doet en dat laat zien dat paarden vaak domme wezens zijn, die net dat doen in blinde paniek wat ze beter kunnen niet doen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-22 15:12

_O- We hebben het hier al een paar keer zo gezegd want we kennen er twee met dezelfde naam die allebei arabieren hebben en ook nog allebei gelijkaardige uiterlijke kenmerken. _O- Het enige verschil als we dus even willen ophelderen over welke vd twee het gaat is dus dat paaltje. _O-

Maar zo had de gene die ons uitnodigde vroeger een valk die Mokka noemde en mijn man noemt hem nog steeds Choco. :+
Gisteren hadden we het ook over die valk en mijn man "ja choco!" en wij met ons twee "Nee, Mokka!" "ohja" _O-

Dat was met die met zijn dyplo auto'tje ook.

"welke buur"
"die met zijn duplo auto'ke"
"duplo auto.... die landrover?"
"het is een knal rode kleine landrover. Dichter bij een duplo ga je niet komen."
Man: "Zeg dat asjeblieft nooit tegen die mensen..."

Gelukkig praat ik niet veel met de buren. _O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-22 21:15

Zo. Net de hele stal opgeruimd en gepoetst met citroen en eucalyptus spul tegen de planken in de hoop dat ze haar geurspoor kwijt is nu. (Ratten haten munt, Peper, citroenmelisse, munt en nog wat geuren.).

Was me het werkje wel. :\

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 21:22

Op zich positief effect van de rat.. alles netjes vlak voor de winter haha.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-22 23:02

Muga schreef:
Op zich positief effect van de rat.. alles netjes vlak voor de winter haha.

:j heb ook wat oliën besteld om een spray te maken. Als ze weet wat goed voor haar is zoekt ze een plek die minder stinkt… anders wordt het vangen en doden helaas… :\

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 23:08

Hahaha Hoe weet je nou of die rat een Diederik of een Caroline is? %)

Hopelijk heeft het geholpen met de olie!

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-22 23:10

Hannanas schreef:
Hahaha Hoe weet je nou of die rat een Diederik of een Caroline is? %)

Hopelijk heeft het geholpen met de olie!

Nou… Ze wandelde alsof het kot van haar was. Dat lijkt me een vrouwelijk kenmerk… _O- als Rêve een indicatie is iig. _O-

Dus ik denk dat we met een Caro te maken hebben. :j

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-22 00:07

Manlief: ‘schat kom eens!’
Ik: *wandel naar de kelder in mijn ondergoed vergezeld door drie Mechelse herders.* (ik wilde net douchen…)
Man: ‘uhm…. Het is niet eerlijk dat die drie uw kant altijd kiezen…’
Ik: *vijnst onschuld ook al had ik gezien dat ie mijn nieuw back on track dekje gevonden had terwijl ik al meer dekjes heb dan ik kan gebruiken…*
Hij: *zucht* ‘wel. Ik zag uw nieuw dekske dus ik heb maar een oplossing bedacht dat ge dat fatsoenlijk kunt weg hangen.’ (Ofwel: ik weet dat dat ding een hoop geld gekost heeft. :+)
(We hadden het recent met die wat mee gaat helpen op de opfok die er hopelijk komt en daar had ik uitgelegd hoe fel ik er bij gebaat ben en Sam ook. Dus hij snapt waarom ik ‘m gekocht heb. :+ )
Ik: ‘jamaar het was set-korting!’
Hij: ‘Ja ik heb het mutsje ook zien liggen. >;)

_O-

Maar mijn dekjes-rek:
Afbeelding
<3
De roze is een oude als ‘schild’ dat de honden er niet aan kunnen. ;) denk dat ik morgen de BOT en de koperen nog wat meer naar achter ga hangen. :o (veiliger)

Ik was hier net aan het lezen toen hij over die rat begon dus ik antwoord zonder nadenken:
‘Ik ga proberen om Caro andere oorden te laten opzoeken met geuren. Ze haten een aantal geuren en de buren hun kippen eten ook granen dus verhuizen is makkelijk.’
Man: ‘serieus, na speedy en Skippy hebben we nu Caro?’
Ik: ‘als je het zo stelt zou de naam met een S moeten beginnen…. Ik denk ook dat Caro mijn speedys op eet of verjaagt alleszins…’
Man: *zucht*

Gelukkig heeft hij al een contract ondertekend om me te houden. _O-

Maar. Hij had zijn fietspakje aan daarnet waarop hij vroeg ‘en?’
Ik: ‘laten we zeggen dat ik langer nagedacht zou hebben voor ik ja zei als ge me zo ten huwelijk gevraagd had.’
Man: *schiet in de lach*

pien_2010

Berichten: 43700
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 07:48

Jullie zijn een leuk stel!

jokari

Berichten: 8771
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 08:15

Helemaal met Pien eens, ik vind het heerlijk om jullie conversaties te lezen. _O- Je schrijft ook gewoon erg leuk.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-22 20:46

Vandaag nog eens met manlief naar Joy geweest. (Ook op de weide gaan kijken in de hoop dat de knollen al weg zouden zijn maar helaas.)

Als mijn man aan zijn billen kroelt laat ie ze hangen. _O- maar hij is een beetje verlegen. Je kan ze letterlijk wegkijken. _O- (zijn ballen dus)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Je ziet dat hij tov mijn man niet echt klein oogt…. :=

Bloemetje75
Berichten: 1993
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 22:33

Ik wil net zeggen…. Weet Joy dat hij pony moet blijven ipv kasteel te worden?

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-22 22:47

:= :=

Ik heb hem vandaag gezegd dat hij nog maar 5 cm mag groeien maar ik geloof niet dat hij echt aan het opletten was. >;)

De andere is dus echt kasteel-paard gefok…. Dus of die andere gaat klein blijven of Joy gaat zijn middelvinger op steken naar zijn genen. >;)
Zou echt weer iets voor hier zijn…. :roll:

Rêve heeft paarden-genen dus het zou zomaar kunnen dat ie wat hoogte geleend heeft uit vorige generaties…. Daarom wilde ik absoluut geen paard op Rêve, ook geen klein paard. :=

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-22 00:43

Even mijn hart luchten. Jaren gelegen, voor mijn infarct. Heb ik een concert van p!nk gezien. Vond dat zo gaaf toen… dus ik zei net dat ik dat nog wel eens wilde maar manlief wees op mijn epilepsie (foto sensitief.)

En nu baal ik… Sommige dagen vergeet ik hoeveel beperkingen die stomme epilepsie mee neemt. ;(
En nu ben ik weer even boos op de wereld. Maar zo’n 5% van de epilepsie patiënten heeft foto sensitieve aanvallen…. Waarom kan ik niet eens één keer bij die 95 zitten. :\

Ik weet dat het een luxeprobleem is maar,.. *zucht

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 07:21

Heb je dat alleen met een live concert, of ook op dvd? Wij hebben een dvd van P!nk, geweldig om te zien. Concerten zijn voor mij ook lastig, maar met de dvd is het net of je er 1e rang bij zit.. Oke, het geeft niet de sfeer weer als je er zelf bij zit, maar ik kan er alsnog erg van genieten

Freyr
Berichten: 701
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 07:23

Niets maar, dit zijn dingen waar je ontzettend van kan balen! Soms vraag ik nij wel af, kunnen ze niet gewoon prikkelarme concerten geven?

pien_2010

Berichten: 43700
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 07:49

Balen Kathleen en menselijk dat je daar verdrietig over bent.

petraaken

Berichten: 44221
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 08:04

Ik kan heel goed begrijpen dat je baalt dat je niet meer naar een live concert kan gaan. Al helemaal niet als ze met licht en lasers werken om het visueel aantrekkelijker te maken.

Verder heb je mijn dag weer goed opgevrolijkt met de conversaties tussen jou en je man. :')

Mars

Berichten: 33287
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 09:09

Ayasha schreef:
Vandaag nog eens met manlief naar Joy geweest. (Ook op de weide gaan kijken in de hoop dat de knollen al weg zouden zijn maar helaas.)

Als mijn man aan zijn billen kroelt laat ie ze hangen. _O- maar hij is een beetje verlegen. Je kan ze letterlijk wegkijken. _O- (zijn ballen dus)
[ [url=m/gsoehn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gmg8EQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TOHjrS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C3mAEF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Snltlq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ardzaM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je ziet dat hij tov mijn man niet echt klein oogt…. :=


Woah wat een tank is dat aan het worden <3 Zo’n heerlijke uitstraling heeft hij, er stralen zulke positieve vibes van hem af

Ayasha
Blogger

Berichten: 58021
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-22 15:07

Yavanna schreef:
Heb je dat alleen met een live concert, of ook op dvd? Wij hebben een dvd van P!nk, geweldig om te zien. Concerten zijn voor mij ook lastig, maar met de dvd is het net of je er 1e rang bij zit.. Oke, het geeft niet de sfeer weer als je er zelf bij zit, maar ik kan er alsnog erg van genieten

DVD niet denk ik. Worst case kan je dan natuurlijk ook even weg kijken. In een concertzaal is dat wat moeilijker. :+ Ik moet nl echt volledig "weg" zijn van de flitsen, gewoon mijn ogen dicht doen helpt niet want dan zie ik door mijn oogleden de flitsen nog. :x :x (Ja ik heb dan ook nog eens vrij gevoelige variant, In de auto ook vrijwel altijd de zonnebril op omdat de zon die door de bladeren van de bomen schijnt ook "flitsen" nabootsen. :+ Daar krijg ik al barstende hoofdpijn van.)


Mars schreef:
Woah wat een tank is dat aan het worden <3 Zo’n heerlijke uitstraling heeft hij, er stralen zulke positieve vibes van hem af

Heb Rêve gisteren gevraagd wat er in vredesnaam in die melk zat die ze hem gegeven heeft maar ze wilde het me niet vertellen. >;)