Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
poes schreef:Je hebt hem net 4 dagen klopt dat? Dus eigenlijk heb je een mager paard gekocht? Is hij gekeurd, Da er nog eens bij geweest?
Onbeperkt hooi, en meis, de volbloed gaat gewoon in bescherming op de wei, want het is een brokkenpiloot
niks mis mee hoor.

maar uiteindelijk zul ook jij je weg vinden in hoe je het wilt doen voor je paard. De eerste stappen zijn iig al gezet, hij staat lekker buiten.
.
) Sommige paarden lijken soms wel van porselein. Jij als baasje kunt de basis gewoon goed houden, droge voeten kunnen houden buiten, zo goed als onbeperkt hooi, schuilmogelijkheden en genoeg te drinken\vitamine in het brok, lekker veel buiten en paarden vrienden. Regelmatig hoefsmid, tandarts, zadelpasser en de rest kun je echt niet voorspellen. Al doende leert men, ervaring doe je snel genoeg op als iets fout gaat, daar leer je nou eenmaal van.

). Gewoon toch een beetje vertrouwen hebben in jezelf en weten dat iedereen "fouten" maakt en je niets perfect kan doen.
Heb een ocd operatie gedaan waarna het wondje is gaan ontsteken en veel ellende gehad. Inmiddels zijn we lekker aan het rijden (ging ook niet van een leijen dakje, maar heb goede instructie), gaan we naar buiten en heb ik er echt een toppaard aan. Maar die onzekerheid en twijfelen aan jezelf gaat niet meer weg ben ik bang. Wat mij helpt is focussen op wat goed gaat en de stijgende lijn zien. En natuurlijk de juiste hulp inschakelen. Probeer ook te genieten en niet te streng voor jezelf te zijn