Na de hele dag te zijn nat geregend zit ik nu even heerlijk droog binnen en ik dacht het is misschien wel leuk om nog een laatste topic van mijn grote vriend Narcos te maken.
Hij is namelijk verkocht en gaat over 2 weken naar zijn nieuwe huisje. Gister heb ik nog een filmpje met hem opgenomen, leuk voor in het archief

En toen heb ik ook gelijk een filmpje gemaakt van het aller eerste begin met zadelmak maken tot en met nu. Ik vind dat hij zich mooi aan het ontwikkelen is en ik ben benieuwd wat de toekomst hem en zijn nieuwe eigenaren gaat brengen. Ze gaan er in ieder geval een heel lief en leuk paard aan hebben.

Narcos is een 3 jarige ruin van Governor x Larix. Ik heb hem een half jaar geleden ongeveer zadelmak gemaakt. Dit was het 2e paard wat ik zelf zadelmak heb gemaakt dus het was voor mij ook nog allemaal nieuw. Hij heeft veel tijd nodig gehad (en gekregen) want hij vond in het begin heel veel dingen spannend. Door de tijd heen werd hij steeds zekerder (en stoerder) en ondertussen is het gewoon een heel fijn en leuk paard om mee aan de slag te gaan.

Wat galop

En tot slot nog even de hals wat strekken

En tot slot nog het filmpje.
Bedankt voor het kijken