Gaan buitenrijden met Carla

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Gaan buitenrijden met Carla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 22:38

Hoi,

het was gisteren heel fijn. De eigenaar van Carla vroeg me of ik misschien met Carla wou gaan buitenrijden. Tuurlijk wou ik dat Bloos

Dan ben ik samen mt Karen (een vriendin) gaan buitenstappen. We hebben er een rustige wandeling van gemaakt, en we hebben fijn kunnen babbelen. *LOL* Het was echt super. Volgende keer gaan we in het bos, maar vermits haar paardje de laatste tijd nogal gek doet in het bos, houden we het voor de volgende keer Tong uitsteken Clown Maar het was in elk geval wel bijzonder leuk

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:50

Goed zo OK dan!, was dit je eerste keer buiten met haar? Wel onwijs leuk en weet je zeker dat je alleen in stap was Tong uitsteken:P:P whaha

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:06

nam, nam, buitenrijden Vingers aflikken ! binnenkort begin ik er ook aan met m'n nieuwe knollie Haha! !

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 22:41

ingeo schreef:
nam, nam, buitenrijden Vingers aflikken ! binnenkort begin ik er ook aan met m'n nieuwe knollie Haha! !

Veel succes OK dan! *LOL*

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 22:43

verkaatje schreef:
Goed zo OK dan!, was dit je eerste keer buiten met haar? Wel onwijs leuk en weet je zeker dat je alleen in stap was Tong uitsteken:P:P whaha


Nee, het was de tweede keer buiten met haar. Maar de eerste keer was al wel een hele poos geleden. (Iets langer dan een jaar). Maar het was wel de eerste keer zonder een volwassene Tong uitsteken echt fijn Clown je eigen weg kiezen, kiezen wat je doet Haha!