Sinds 5 weken ben ik de trotse eigenaresse van Honestas Kaiser Karl aka Kaika. Kaika is een 6 jarige Frederiksborger ruin van 1,70 hoog. Sinds hij bij ons staat wandel ik zeer regelmatig met hem langs de weg en met het strand als achtertuin was het ook zeker de bedoeling om daar eens heen te wandelen!
Afgelopen dinsdag was het super lekker weer dus met een paar stalgenootjes besloten naar het strand te gaan. Toen we op het strand kwamen keek meneer echt zijn ogen uit en vielen ze nog net niet uit zijn hoofd

De dag erna was het nog mooier weer dus besloten we weer naar het strand te gaan. Deze keer was Kaika helemaal ontspannen en liep hij ook super makkelijk de zee in! De golfjes waren nog steeds spannend maar eenmaal in het water vond hij het helemaal geweldig. We kwamen onderweg ook nog een fotograaf tegen die nog een paar hele mooie plaatjes heeft geschoten en ook een paar stalgenootjes hebben nog wat foto's gemaakt

Even knuffels halen bij het vrouwtje

En de zee in, eerst achter een ander paard aan

Daarna ook helemaal stoer alleen

Toen we alweer op de terugweg waren kwamen we de fotograaf (Ed van Pelt) tegen maar voor hem gingen we natuurlijk nog een keer het water in

Ik ben zo trots op Kaika dat hij zo braaf op het strand was! Laat zeker even een reactie achter