Een fotoshoot met het thema picknicken, dat idee zat al ontzettend lang in mijn hoofd.
Dat leek me zo ontzettend gaaf, maar tegelijkertijd ook super schattig
In een kringloopwinkel kocht ik een leuke picknickmand en een typisch rood geruit picknickkleed. En met een beetje zoeken had ik algauw een fotograaf (Madeleine Michel Photography) gevonden die het ook een ontzettend leuk idee vond en afgelopen woensdag was het dan eindelijk zo ver!
De picknick fotoshoot met mijn knappe 2-jarige stippelpony Nicky!
En shetlanders blijven shetlanders, dus het was knap lastig om Nicky een beetje goed op de foto te kunnen zetten.
Voor je het wist dook ze zo weer het gras in.
Maar ondanks dat hebben we het toch voor elkaar gekregen en zijn er prachtige foto's gemaakt!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Enorm bedankt voor het kijken!
Wat is jullie favoriete foto?
Dat leek me zo ontzettend gaaf, maar tegelijkertijd ook super schattig

In een kringloopwinkel kocht ik een leuke picknickmand en een typisch rood geruit picknickkleed. En met een beetje zoeken had ik algauw een fotograaf (Madeleine Michel Photography) gevonden die het ook een ontzettend leuk idee vond en afgelopen woensdag was het dan eindelijk zo ver!
De picknick fotoshoot met mijn knappe 2-jarige stippelpony Nicky!

En shetlanders blijven shetlanders, dus het was knap lastig om Nicky een beetje goed op de foto te kunnen zetten.
Voor je het wist dook ze zo weer het gras in.

Maar ondanks dat hebben we het toch voor elkaar gekregen en zijn er prachtige foto's gemaakt!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Enorm bedankt voor het kijken!
Wat is jullie favoriete foto?