Maar hij komt natuurlijk niet alleen te staan. We willen er graag een weidemaatje bij zetten, maar ik ben er al achter gekomen dat in je in deze tijd naar een speld in de hooiberg kunt zoeken. Zelfs als je een kleine pony van 20+ zoekt. Er worden mij vooral grote paarden aangeboden, met een onwijs slecht gebit, zware rugproblemen, beenproblemen of hoefbevangenheid. Nu is mijn eigen pony gepensioneerd maar verder kerngezond. Misschien heb ik teveel eisen, maar de bedoeling is dat de twee pensionado's samen op de wei komen 24 uur per dag, dus paardje moet wel nog een beetje sterk/in goede conditie zijn en een lief karakter hebben.
'Vroeger' waren er er veel weidemaatjesop Markplaats, maar in deze tijd is elk pony een fortuin waard, hebben jullie nog tips om een leuk weidemaatje te vinden zonder dat fortuin? Wil best wat betalen, maar om voor een grasmaaier de hoofdprijs te betalen gaat me te ver. Mensen nog tips waarop te letten ? Had ook al gekeken naar Paard zoekt Baas, maar dat is volgens mij vanaf 1.000 euro