Onze allereerste fotoshoot

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maitestar23

Onze allereerste fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-21 23:04

En dat dan gelijk in het mooie Havelte *\o/*
We hadden ons aangemeld voor een fotomeeting, maar die ging helaas niet door.
Gelukkig wou Tineke van Zoomies Fotografie, hier op bokt bekent als Megane, wel met ons mee *\o/*

Foto's zijn natuurlijk altijd dierbaar, maar helaas zitten we al vanaf februari in de medische molen met Menda. Ze heeft inmiddels een peesblessure, mechanische hoefbevangenheid en koliek achter de rug. Dus dit alles maakt dat de foto's nog even wat specialer zijn voor mij.
Menda vond het in ieder geval heerlijk om even op pad te zijn en dat is ook wel te zien op de foto's :)

Nou hierbij dan eindelijk de foto's van mijn gouden vriendin, mijn maatje, mijn alles <3 <3 :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn dochter Caitlin is ook helemaal gek op ons meisje. En moesten zij natuurlijk ook even samen op de foto <3

Afbeelding

Deze foto wou ik graag om een speciale reden. Mijn dochter en ik hebben allebei geworsteld met angst voor paardrijden. Caitlin is er zo goed als vanaf en ik ga eindelijk ook de goede kant op *\o/* De vesten die wij dragen zijn van By Jill, maar het gaat ons vooral om de tekst: A winner is a dreamer who never gives up.
Opgeven is geen optie :D

Afbeelding

Gea99

Re: Onze allereerste fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 23:21

Mooie foto's *-:) mag je trots op zijn, die zijn mooi geworden! En met zo'n geschiedenis extra waardevol. Fijn dat het paardrijden weer goed gaat.
Wij zijn gisteren nog bij de Genieput geweest. Maar dan met de honden.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-21 10:32

Gea99 schreef:
Mooie foto's *-:) mag je trots op zijn, die zijn mooi geworden! En met zo'n geschiedenis extra waardevol. Fijn dat het paardrijden weer goed gaat.
Wij zijn gisteren nog bij de Genieput geweest. Maar dan met de honden.

Dank je wel :)
Mooi is het daar he, blijft heerlijk om daar te komen.

Rijden lukt mij zelf helaas op het moment weer niet... Menda staat weer met een blessure |(
We weten dinsdag hopelijk wat er loos is en hoe we het kunnen gaan fixen.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 10:45

Hele leuke foto’s! <3 En wat een knapperd hoor! <3 Ik vind ze allemaal even mooi en vooral met dat verhaal. Moet je echt trots op zijn zoals hier gezegd wordt! <3 *\o/*

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 08:08

Heel erg mooie foto's! Wat een prachtige haflinger heb je! Heel mooi hoofd, ik hou er van!
Hopelijk komt het met haar gezondheid uiteindelijk weer helemaal goed!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 08:32

Hele mooie foto's <3
Stekte met het herstel.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 08:36

Mooie foto’s Wendy, leuk om jullie resultaat te zien! Als die van mij net zo mooi zijn ben ik ook heel blij :)

Dario1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 08:48

Prachtige foto's! Warme kleuren en wat een fijne, kalme uitstraling heeft je haflinger. De 3de foto is helemaal gaaf. Hopelijk komt er snel een einde aan het blessureleed en kunnen jullie ook weer genieten van het rijden.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 10:03

Mooie foto's

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 16:40

Wat een prachtige foto's! En een Haf zoals een haf hoort te zijn <3

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 19:19

Ook jouw topic zie ik nu pas haha, mooie openingspost heb je gemaakt.
Nogmaals, hopelijk komt er snel een einde aan het blessureleed en kunnen jullie weer leuke dingen gaan ondernemen.

En wat een mooie complimenten!

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-21 14:08

Bedankt allemaal voor de lieve reacties <3
Ik zag dat we van de week uit in uitgelicht stonden *\o/* Zo gaaf!

Appeltje_1 schreef:
Hele leuke foto’s! <3 En wat een knapperd hoor! <3 Ik vind ze allemaal even mooi en vooral met dat verhaal. Moet je echt trots op zijn zoals hier gezegd wordt! <3 *\o/*

We zijn ook zeker trots! Maar de afgelopen periode heeft mij zeker met de neus op de feiten gedrukt, we kunnen en mogen geen tijd meer verspillen om onze dromen waar te maken. Dus gauw aan het werk met mezelf en dan dingen afstrepen van onze bucketlist :D

Leo schreef:
Heel erg mooie foto's! Wat een prachtige haflinger heb je! Heel mooi hoofd, ik hou er van!
Hopelijk komt het met haar gezondheid uiteindelijk weer helemaal goed!

Dank je wel :) Haar hoofd en uitstraling was ook het 1e waar ik voor viel <3

Chantalla schreef:
Mooie foto’s Wendy, leuk om jullie resultaat te zien! Als die van mij net zo mooi zijn ben ik ook heel blij :)

Ik zag net jouw foto's voorbijkomen, die zijn ook echt prachtig <3

Dario1989 schreef:
Prachtige foto's! Warme kleuren en wat een fijne, kalme uitstraling heeft je haflinger. De 3de foto is helemaal gaaf. Hopelijk komt er snel een einde aan het blessureleed en kunnen jullie ook weer genieten van het rijden.

Dank je wel! Ze heeft niet alleen een kalme uitstraling, gelukkig is ze zo ook echt. Behalve als vrouwtje overloopt van de spanning :+ Maar ondanks dat dit de 1e keer was voor ons deed ze het allemaal zo braaf, het is letterlijk een gouden pony <3

Megane schreef:
Ook jouw topic zie ik nu pas haha, mooie openingspost heb je gemaakt.
Nogmaals, hopelijk komt er snel een einde aan het blessureleed en kunnen jullie weer leuke dingen gaan ondernemen.

En wat een mooie complimenten!

Ik promoot jou overal hoor :D De foto's zijn echt zo gaaf en ze vallen bij iedereen in de smaak 8-)