Juni 2021 heb ik helaas afscheid moeten nemen van mijn eerste eigen paard - Joep. Bijna al onze avonturen (goed, slecht en alles ertussen) staan op Bokt in de vorm van een soort dagboek. Schrijven over paarden en trainingen vind ik zo leuk dat ik hiermee door wil gaan. En ook omdat het zo leuk om terug te lezen.

Daarom wil ik jullie graag voorstellen aan mijn leuke stippel.
Naam: Storm
Leeftijd: 13 (2008)
Ras: Iets met stippen en nog iets zonder stippen. Denk ik. (Stiekem gok ik een beetje op connemara)
Hoogte: Ook onbekend maar ruim kleiner dan mijn fjord van 1.42

Nog snel iets over mijzelf. Ik ben Isabel, nu 23 jaar en ik doe heel veel grondwerk met mijn paarden. Allerlei soorten, stromingen en dingen door elkaar.

Storm is een ontzettend leuke en actieve pony. Je moet hem heel erg bezig houden. Hij verveelt zich heel snel en is hyper inteligent en dol op alles dat snel is. Hij vind het leuk om puzzels op te lossen en actief bezig te zijn. Hij is altijd druk bezig met alles en nogwat. Het is super belangrijk om niet te veel te herhalen. Dat is saai en dan gaat hij andere dingen doen.

Mijn doelen met hem zijn nog een beetje onbekend. Sowieso wil ik hem verder doorrijden en uiteindelijk een hoop buitenritten te doen. Daarnaast denk ik dat hij het ook super leuk vind om TREC te doen en misschien zelfs Working Equitation. In ieder geval iets met lekker veel actie maar waar ook nog een soort van dressuur bij komt kijken want dat vind ik ook wel leuk.

Ik heb in ieder geval veel zin in dit avontuur!