Met de titel speel ik een klein beetje vals, ik heb wel eens een foto van hem ergens in een topic geplaatst, maar hij heeft nog niet 'zijn' eigen topic gehad! Dus bij deze

Ben LCL komt bij de stichting Paard in Nood Spanje vandaan (ofwel Los Caballos Luna). In Spanje is hij op straat gevonden met 2 andere hengstveulens. Hij is in juli 2019 naar Nederland, bij mij gekomen. December 2018 kreeg ik voor het eerst een foto van hem... Ik was gelijk verliefd! Maar, hij zou tijdelijk bij mij blijven. Ik zou voor hem een fijn plekje zoeken in Nederland, zodra hij er klaar voor zou zijn. In maart 2020 verkocht ik hem... Aan mijn stalgenootje! Hij kon dus heel fijn gewoon bij mijn andere paard in onze kudde blijven staan

Januari dit jaar, kwam mijn stalgenootje naar mij toe. Ze wilde hem toch gaan verkopen... Ze voelde toch de klik minder en zag zichzelf niet op hem rijden. Oef.. Moest ik toch afscheid gaan nemen. Op dit moment zat ik midden in de medische molen met mijn andere paard, enorm veel kosten gemaakt dus ik kon eigenlijk geen tweede paard meer terug kopen

Nog goed over gepraat, ook met mijn vriend. Over de kosten. Gelukkig stond hij er ook helemaal achter en heeft mij samen met mijn ouders enorm gesteund hierin. Eind februari heb ik Ben laten keuren (ik kende hem natuurlijk al super lang, maar omdat mijn andere paard enorm geblesseerd is, wilde ik toch graag een beetje zekerheid op dat moment) en is hij helemaal goed gekeurd! Onwijs blij, dankbaar & gelukkig

Ben is nu 3 jaar, in zijn paspoort staat dat hij van november 2017 is, maar dat geloof ik niet helemaal. Deze foto is de eerste die ik van hem kreeg in December 2018. Daar was hij echt nog geen jaar denk ik zelf.
[1]

[2] De dag dat hij aankwam

[3]

[4] mei 2020

[5] Februari 2021

[6] Maart of april 2021

En dan de foto's van afgelopen week. Hij is ineens zo gegroeid

[7]

[8]

[9]

[10]

[11]