Hardlopen met paard! Wie rent ook?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josien_

Berichten: 9016
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Hardlopen met paard! Wie rent ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 12:59

In het verleden wel eens gedaan en misschien is het wel leuk om eens met mijn jonkie op te pakken.
Maar hier inderdaad ook het probleem dat ze erg boven mijn tempo lopen.

lies_sparkle

Berichten: 6128
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Hardlopen met paard! Wie rent ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 13:04

Afbeelding

Wij ook :D Ik loop 2 keer per week in mijn schema 40' easy en dan neem ik Nova vaak mee. Ze is 1 meter hoog en kan inmiddels echt wel goed lopen. Blijft keurig naast je, echt super leuk om samen te doen :)

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 22:53

Josien_ schreef:
In het verleden wel eens gedaan en misschien is het wel leuk om eens met mijn jonkie op te pakken.
Maar hier inderdaad ook het probleem dat ze erg boven mijn tempo lopen.


Hoe merk je dat? Ze gaan veel harder?

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 22:54

lies_sparkle schreef:
[ [url=m/lcYKfs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij ook :D Ik loop 2 keer per week in mijn schema 40' easy en dan neem ik Nova vaak mee. Ze is 1 meter hoog en kan inmiddels echt wel goed lopen. Blijft keurig naast je, echt super leuk om samen te doen :)


Wat een leuk maatje, kun je vast fijn mee hardlopen.

Jessicauvita

Berichten: 2578
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Den Helder

Re: Hardlopen met paard! Wie rent ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 22:59

Jaa jaren gedaan met mijn pony! Elke zaterdagochtend over het strand en door de duinen. Ze vond het geweldig en gaf mij zoveel ontspanning. Helaas is ze afgelopen juli overleden

Afbeelding

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 23:02

Ja! Lotgenoten!
Ik ren elke week een rondje 8 km met mijn Haflinger. Ook wandel ik best vaak een wat korter rondje, als ik minder tijd heb bijvoorbeeld.
Voor een deel doe ik het omdat ik te schijterig ben om alleen buiten te rijden, maar ook omdat het gewoon fijn is.
Samen hardlopen, daar leert zij veel van (oa verkeersmak worden, braaf bij mij blijven in alle situaties) en het is goed voor mijn conditie. Win-win dus.
Op sommige dagen wil ze wel harder dan ik, maar ze moet dan maar accepteren dat ik maar 2 benen heb en dat ze een beetje rekening met mij moet houden.

Alle opmerkingen ‘ waarom ga je er niet op zitten?’ neem ik even voor lief - maar nog steeds wel op zoek naar de beste grappige manier om die te pareren….