Vorig weekend was het weer zover, 2e wedstrijd van het seizoen! Van moon (weer) helaas geen foto’s, Hartje gelukkig genoeg

Kleine achtergrond:
Hartje is een 8jarige belgisch warmbloed merrie. Tot ong der 5-6 gesprongen (met mij), daarna beginnen omscholen en een veulen gehad. Aan haar linkerkant ziet ze wat minder door een aandoening aan haar oog, cherry eye, die niet op te lossen valt helaas. Maar last heeft ze er opzich niet van

Ikzelf ben 15, heb zowel haar als Moon zelf omgeschoold. Ik heb dyspraxie (communicatiestoornis tussen hersens en gewilde motoriek), vandaar dat ik soms niet de mooiste zit heb, maar opzich draai ik nog goed mee overal!
Dan maar de foto’s!
Mijn gezichtsuitdrukking op elke foto is een betaalde acteur
1. Wachten op de groet van de Jury

2. Op weg naar de eerste hindernis

3. De cape, plus freeride. Die ze in een heel mooie uitgestrekte draf mocht doen van me

4. Sprong. We kunnen het nog, mijn maag vond de hoge knop aan mn zadel alleen iets minder leuk...

5. Sprong de volgende dag. Voorbereid, hand netjes voor mn maag

(was te mooi om ee niet tussen te zetten)
6. Puntbrug

7. Gate, eindelijk die opgefokte kip een beetje rustig gekregen

8.

9. Hangbrug, en leuk dat ze dat gewiebel vindt!

10. Het kan ook niet altijd goed gaan natuurlijk... dit was de inspiratie voor de titel

11. De banden, waar ze eerst even een halve minuut op stond te meppen met dr voorbenen. Want iedereen moest echt wel weten dat ze nog steeds heel boos was dat ik durfde vragen om door de waterbak te gaan

Al met al een bewogen maar leuke wedstrijd. Met Moon nog derde in de youth geworden

Tips mogen, maar hou het aub vriendelijk