Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Doubtless schreef:Cinnepin schreef:ben ik nou gek of wordt de jeugd steeds verwender?
Volgens mij niet. De dingen die je noemt speelden 20 jaar geleden ook al.
Poekkie schreef:Maar geldt dat dan ook niet voor eigenaars?
Wat ik soms allemaal zie voorbij komen van stallen mesten + hooi geven + voeren + bijdrage + alleen ervaren 18+ ruiter die dressuurles neemt en niet springt + … laat soms mijn nekharen ook recht omhoog staan.
Ik heb zo iets van… vragen staat vrij en als niemand er op in gaat kom je zelf wel te weten dat je een belachelijk eisenpakket hebt.
vierhoef schreef:mij lijkt het niet meer dan normaal dat je een bijdrage betaalt als bijrijder. Je neemt misschien wel diensten over van de eigenaar en daar help je hem/haar mee. Maar dan verlang je dus van de eigenaar dat die jouw hobby financiert terwijl jij gebruik mag maken van de spullen, het paard enz.
Poekkie schreef:Maar geldt dat dan ook niet voor eigenaars?
Wat ik soms allemaal zie voorbij komen van stallen mesten + hooi geven + voeren + bijdrage + alleen ervaren 18+ ruiter die dressuurles neemt en niet springt + … laat soms mijn nekharen ook recht omhoog staan.
Ik heb zo iets van… vragen staat vrij en als niemand er op in gaat kom je zelf wel te weten dat je een belachelijk eisenpakket hebt.
Onali schreef:Poekkie schreef:Maar geldt dat dan ook niet voor eigenaars?
Ja maar die snap ik nog. Iemand anders gaat jouw dure hobby/ lieveling rijden of verzorgen.
Logisch dan toch dat je daar iemand bij zoekt die serieus is.
Ik heb vroeger ook een tijd lang (10- 15 jaar oud) alleen maar gepoetst en tuig gevet. Paardrijden (16 jaar) en zelfs buitenrijden (21 jaar, na het terug oppakken van paardrijden) echt pas veel later.
Ik ben dan ook echt een uitzondering als het gaat om jezelf overschatten.
Ik ben altijd vrij duidelijk geweest in wat ik kon en wat ik absoluut niet kon/ durfde.