Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar kan ik echt niet tegen. Ze vragen weleens of ik lekker met mijn hondje aan het wandelen ben dan zeg ik ook 'wat zou je dan willen, dat ik erop ga zitten ofzo' dan houden ze snel hun mond maar ik kan me zo aan die mensen ergeren

) en vervolgens roept een ander: 'Wat een leuke Shetlandpony!' (zucht... Ameretto is 1.56). Ben maar blijven smilen, leek me op dat moment het beste...
om. Vaak zeg ik als ze* willen aaien dat ze bijt. Niet dat ze dat doet, maar toch. Als ik aleen maar in stap bij mij door de straat loop, loopt er een hele kudde omheen die er zowat al bovenop zit. Als je zegt dat ze weg moeten gaat staan ze 2 sec stil en lopen vervolgen weer gewoon mee
die van karin is btw ook erg goed van jongetje. zaterdag reed ik met mijn paardje buiten komen er kinderen aangerend oooh paard ooi mooi wil ik aaien ik stilstaan hun zo kom dan en hij ging dus al weer lopen komt zo'n klein ettertje van 3 jaar voor expensive gelopen en expensive wou gaan lopen, had ie bijna een jongen aan zijn hoef hangen
maar polly je hebt hun goed te grazen genomen. ik zeg ook weles nee die bijt over ninja, maar dat doet ie ook echt