Tja ik kan op het moment alleen maar lof spreken over me 11 jarig dochtertje. 3 jaar geleden kochten we onverwachts een opvolger van onze B pony van 126 voor onze toen 8 jarige dochter genaamd diamond (Dempsy Mientje) van (Fokker M Camps) stal dempsy met een stokmaat van 1,40 eigenlijk was het niet de bedoeling dat we haar kochten omdat ik haar te klein vond voor onze Isabella die toen met haar 8 jaar al aardig groot was. Maar onze Instructie zei Bianca koop haar nou gewoon en laat Isabella haar door rijden naar het Z oke zo gezegd zo gedaan en werd Diamond onze opvolger voor Lizzy. Isabella was 8 jaar en had haar bonte Lizzy vanaf haar 3de jaar gekregen en zelf opgeleid met begeleiding van mij en haar instructie naar het M, maar diamond was nooit uitgebracht en begonnen we weer netjes in het B en in nog geen jaar tijd waren ze M startgerechtigd en toen was daar helaas de Corona en konden we niet verder, oke dan maar thuis trainen en paar x online gestart in de M1 en daar kwamen de eerste puntjes weer binnen, toen was er even weer een periode dat we weer mochten starten en zo waren de punten alweer binnen voor het M2 toen kwam de volledige lockdown en konden we weer niet door..na ruim een 1/2 jaar niet gestart te kunnen hebben kwamen er gelukkig weer meetmomenten en konden we weer starten en ree Isabella haar eerste wedstrijd gelijk weer 3 punten en binnen een aantal wedstrijden was Isabella inmiddels net 11 jaar geworden en startgerechtigd voor het Z1 we hadden diamond eigenlijk in de planning staan voor de verkoop omdat Isabella er nu te groot voor gaat worden met haar inmiddels 1.73 nou vooruit zei ik we gaan de appeyementen bevestigen en dan mag je nog Z1 gaan starten.
De eerste wedstrijd kwam ze met 210,5 en 203 naar huis en had ze er 4 paarden ruiters vanaf gereden nou dat smaakte natuurlijk naar meer en de volgende wedstrijd had mevrouw weer 2 punten in de pocket de teller stond op 3 punten nou laten we dan ook de selecties maar rijden zei ik tegen haar de eerste selectie was er helaas te veel spanning bij beide en haalde ze geen punten.
Gisteren stond de tweede selectie voor de deur en na een paar kleine storingen in de proeven zette ze toch 2 nette proefjes neer.
Toen ik de coupons ging halen was ik zo blij met de punten mevrouwtje had gewoon in de selectie proef 222 en 219,5 punten gescoord. Dus de teller staat nu op 6 punten. Wat ben ik ongelooflijk trots op deze twee toppers Isabella met haar 11 jaar en diamond 8 jaar.
Nou op naar de volgende selectie ben benieuwd wat ze daar gaan scoren.

Lizzy haar eerste topper

Diamond toen we haar net kregen