aankomst roan superstressvol :-))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

aankomst roan superstressvol :-))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 14:06

haha!! niét dus Haha!
bij het ophalen op zijn 'oude' thuis slofte hij de trailer op, z'n maatje hinnikte hem achterna, maar je zag hem denken 'nou, doéi! (wist hij veel dat hij niet terugkwam, als het goed is tenminste Knipoog ). de hele reis (zo'n 1,5 uur) niet gevoeld dat er een paard op de trailer stond (stond het er nog wel op Verward ). op het erf kreeg hij een verwachtingsvolle hinnik van titus, z'n nieuwe maatje, dus uit beleefdheid zei hij maar wat terug Haha! . superrustig van de trailer gestapt en richting titus en, haha, dan kon hij plots zijn neusgaten op 'arabierenstand' zetten OK dan! . hij zag er eventjes een heel ander paardje uit, met z'n staartje hoog. ik met hem de weide in, endje langs de scheidingsdraad van de paddock gestapt en hem losgeklikt. paddockdraadje open, hup, titus erbij....

aaaaahhh wat déden ze gek........ Haha! ....niét natuurlijk! titus er zeer geïnteresseerd in paradepas op af, roan trok even zo'n smoeltje van: 'ach man, is dit alles wat je kan verzinnen? daar zijn we echt vréselijk van onder de indruk hoor Cool ! kijk maar wat er ónder je neus staat, GRAS !

allebei hun neus in het gras gestopt, en daar zit hij nu nog in Knipoog . wat een stréss, wat een stress *LOL* .

de start kon slechter dus Schijnheilig !

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:53

Lekker toch *LOL* veel plezier op je nieuwe stal OK dan!

groetjes sas

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:08

sassie22 schreef:
Lekker toch *LOL* veel plezier op je nieuwe stal OK dan!

groetjes sas


nee hoor, de stal is niet nieuw, het páárdje wel Haha! !

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:12

dat is een goed begin Ingeo, dat worden vast grote vriendjes.

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:17

oh sorry Bloos! , evengoed veel plezier !!

Groetjes sas

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:25

juval schreef:
dat is een goed begin Ingeo, dat worden vast grote vriendjes.


ja, dat zit er dik in, juval Knipoog !
heb ze net met z'n tweeën terug op de paddock gezet en ondertussen roan z'n stalletje helemaal klaar gemaakt, kon ik ze ondertussen een beetje in de gaten houden. 't is dat ik weet dat hij kan draven, want meer dan een stapje vindt hij toch wel héél druk doen Haha! . nu had de vorige eigenaresse me wel verteld dat hij op de weide met de andere paarden, ook als die spelen, niet zo'n druktemaker is, dus dat klopt wel ja! 't is (voorlopig) wel duidelijk dat titus de lakens zal uitdelen, maar die is daar ook zoooo braaf in dat je daar moeilijk echt van onder de indruk kan raken. heb ik twéé watjes Haha! !
roan staat wel vol heimwee de hele vlakte af te speuren, zo van 'ken ik hier nou helemaal niks of niémand Verdrietig ?' arm beestje, je zou hem zo enkele dagen verder wensen Ach gut !

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:28

sassie22 schreef:
oh sorry Bloos! , evengoed veel plezier !!

Groetjes sas


Knipoog geeft niks! eigenlijk kon je het uit het topic ook niet zo duidelijk opmaken als je niet wist dat er een nieuw paardje bij kwam Lachen !

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:56

Wat fijn zeg dat het allemaal zo goed is verlopen Haha!
Zo zie je maar waar je je allemaal wel niet druk om maakt Knipoog