Toppers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BiancUgo

Toppers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 00:56

Hoi allen,

Hier wat foto's van mijn net 11 jarige dochter met haar eigen opgeleide 8 jarige merrie van Nia Domo's Bolero x Vitanova Hannasie die 2,5 in ons bezit is en ze zijn vorige week net Z1 gestart en hebben inmiddels 3 winstpunten in the pocket.
Me dochtertje meet inmiddels 175 :(:) en helaas gaat deze knappe merrie binnenkort de verkoop in omdat de pony helaas niet meegroeit 140m en we opzoek gaan naar een opvolger in de E maat waarom geen paard zou je zeggen nou ik vindt dat ze zeker tot haar 15-16 jaar bij de ponyclub moet blijven.
Vindt het niet eerlijk naar haar om haar bij de paarden te laten starten en rijden.Zelf zegt ze "vindt het niet erg hoor mama " maar ben bang dat het op den duur niet leuk is voor haar.

Lastige keuzes hoor ppff maar hier wat foto's van me toppertje waar ik heel trots op ben. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De paarden allemaal in de 170-175m

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Michelleex

Re: Toppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 02:23

Wat jammer dat je dochter er zo snel uitgroeit, en super knap dat ze op zo'n leeftijd al zo presteerd.

Ik denk overigens dat het wel fijner is om naar een paardenmaat te kijken, op de paarden van de laatste foto past het plaatje veel mooier.

Rosa73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 07:06

Eens, paard staat beter. Je dochter heeft waarschijnlijk een groeispurt gehad, qua postuur is het al een echte dame. Denk ook aan het welzijn van de pony. Hoewel je dochter heel correct zit/rijdt. Succes!

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 07:07

Wat knap van haar. Maar wat een grote meid voor 11 jaar!! Toch zou ik niet alleen kijken naar het plaatje. Kind van 11 tussen de paarden is echt niet leuk voor haar. Grote en stevige E maat kan toch ook prima?
Huidige pony is echt een beauty

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 11:49

Wat een leuk stel, zo jammer dat pony's niet mee groeien. Ze rijd haar super netjes. De grote paarden misstaan haar absoluut niet.

Zelf zou ik ook kijken voor een mooie stevige, grote E, dat kan nog prima. Ze kan nog zoveel plezier hebben in haar ponytijd met leeftijdsgenootjes. Ze is nog zo jong.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:47

Melvern schreef:
Wat een leuk stel, zo jammer dat pony's niet mee groeien. Ze rijd haar super netjes. De grote paarden misstaan haar absoluut niet.

Zelf zou ik ook kijken voor een mooie stevige, grote E, dat kan nog prima. Ze kan nog zoveel plezier hebben in haar ponytijd met leeftijdsgenootjes. Ze is nog zo jong.

Zou ik ook zeggen! Gewoon naar een leuke, mooie, grote en stevige E pony gaan kijken. Ook niet zo leuk als ze tussen alle volwassenen moet gaan starten..
Wel ontzettend knap dat ze al zo hoog rijdt! Gefeliciteerd :j
Ik vind haar ouder dan 11 lijken eerlijk gezegd

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-21 22:57

truus1957 schreef:
Wat knap van haar. Maar wat een grote meid voor 11 jaar!! Toch zou ik niet alleen kijken naar het plaatje. Kind van 11 tussen de paarden is echt niet leuk voor haar. Grote en stevige E maat kan toch ook prima?
Huidige pony is echt een beauty

Dank je wel we vinden het ook echt zonde dat deze pony eruit moet
Ja we gaan ook kijken voor een grote E en idd pony met body

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-21 23:00

Appeltje_1 schreef:
Melvern schreef:

Zou ik ook zeggen! Gewoon naar een leuke, mooie, grote en stevige E pony gaan kijken. Ook niet zo leuk als ze tussen alle volwassenen moet gaan starten..
Wel ontzettend knap dat ze al zo hoog rijdt! Gefeliciteerd :j
Ik vind haar ouder dan 11 lijken eerlijk gezegd

Ja tussen de paarden is het niet meer elkaar succes wensen zoals nu gedaan wordt bij de pony's

Dank je wel ben er ook wel trots op.

Ja iedereen schat haar eerder 14-15 jaar ook de jury's en dat is soms wel lastig. Maar goed niks aan te doen

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-21 23:04

@truus1957 dank je wel het is echt een plaatje idd

We gaan toch opzoek naar een mooie grote E

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 11:55

Een E-pony klinkt als een mooie oplossing inderdaad. Zo kan ze wel bij de pony's blijven voor de naar de paarden moet.

Succes met de zoektocht naar een nieuwe topper en sterkte alvast voor de verkoop van jullie huidige pony, ze zijn een gaaf stel zo samen!

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 12:08

Wauw wat leuk zeg! inderdaad een hele prestatie! En wat heeft je haar een mooie bos haar haha!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 21:01

Mooie dochter heb je, en al een hele dame. Ik hoop dat jullie een robuuste E pony voor haar vinden. Ik begrijp je overweging om haar nog niet bij de paarden te laten starten.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 22:14

Wat een mooie pony en knappe dochter! Wat een lang end al op haar 11e, ik ben nooit boven 1,63 m uit gekomen :+ Ik snap heel goed dat jullie een E-pony zoeken. De paardensport in op je 11e, pfoe. Dan liever door bij de pony’s ja.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 22:41

Ik ben met 12 jaar met een paard wedstrijden gaan rijden en dat ging prima hoor. Het is bij de paarden echt niet heel anders dan bij de pony’s.
Zo aan je dochter te zien zou ik een paard voor haar kopen en geen pony meer.

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-21 00:03

juliar99 schreef:
Wauw wat leuk zeg! inderdaad een hele prestatie! En wat heeft je haar een mooie bos haar haha!

Dank je en dat haar pppf ramp om te borstelen net na het douchen is het op zn mooist ;)