Rocky

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_rocky

Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 09:24

Afbeelding
Hoii,

Dit is mijn pony Rocky! Ze is 13 jaar oud en heel goed in springen! We weten haar ras niet want we hadden haar 7 jaar terug gekocht voor een heel klein prijsje zonder info.. Haar record is 60 cm! Het is best knap want ze is maar een c pony. Er rijd nu ook iemand anders op haar omdat die heel graag wou leren paardrijden. Rocky is heel braaf en houd heel erg van knuffelen maar op buitenrit en op ander terein stelt ze zich heel erg aan.. Daarom rij ik ook geen wedstrijden. Maar soms rij ik wel buitenritjes met men moeder er naast! Gelukkig word ze steeds braver en kan ik nu ook bij de buren rijden! Rocky en ik crossen samen door de bak bij de buren en springen ook. Hun bak is heel groot. Onze is wat minder groot, daarom ga ik vaak bij de buren rijden. Alleen Rocky is verkeerd gaan rollen dus toen kreeg ze last van haar rug, maar gelukkig is dat al bijna over! Ik laat haar wat langer op rust staan dan nodig is zodat het 100% over is. Ook masseer ik haar nu elke dag en longeer ik haar vaak zodat ze lekker laag kan lopen. Ze vind dat heel fijn!!

Doeiii :)

Irisx

Re: Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 09:26

Wat een leuke pony! Hier ook een Rocky :) Alleen dan bijna dubbel zo hoog :P

Veel geluk met Rocky!

Appeltje_1

Re: Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 09:28

Wat een leuke pony!
Laten we maar hopen dat je niet te veel groeit, straks kan je er niet meer op! :( ;)
Fijn dat het beter gaat het haar ruggetje!

Veel plezier samen :D