1.

Tarzan en ik

Ik had totaal geen plezier meer in de pony's en paarden over het algemeen, de pony's verzorgen was een moeten geworden, ik ging ze even verzorgen en ging ook zo snel als kon weer naar huis. Alles herinnerde mij aan het gemis van Tarzan en zo zat ik ook vaak met tranen in mijn ogen op weg naar de wei.
Ik miste echt een vriend en begin van de maand begon het toch weer langzaam te kriebelen om toch op zoek te gaan naar een nieuw maatje. Met in mijn achterhoofd dat ik geen Tarzan zocht, zo'n paard kom je maar 1 keer in je leven tegen maar ik kon natuurlijk wel weer een paard zoeken waar ik een band mee kan opbouwen, lekker tutten en mee bezig zijn, nieuwe herinneringen maken.
Zo gezegd, zo gedaan. Mijn droom was toch wel (ook al toen Tarzan er nog was) dat áls ik ooit nog eens een paard zou kopen ik dolgraag een Spanjaard zou willen. Na een paar paardjes bekeken te hebben kwam deze knapperd voorbij en het plaatje klopte. Hij was alles wat ik zocht en ik kon alles geven wat de eigenaar zocht voor hem, dus knoop doorgehakt en hem gekocht.
Dus vanaf 24 mei ben ik de trotse eigenaar van deze knappe Spanjaard Fuego del Sol, een 16 jarige Andalusier hengst

2.

Bij het ophalen hadden we wat geduld nodig, wat was hij nerveus en panisch voor de trailer.
3.

4.

Na de verhuis eerst even op stal gezet en in de namiddag even op de wei. lopen kan hij in ieder geval wel

5.

Nog even samen gehad met de rest en ook dat ging goed.
En zo nog wat leuke plaatjes van hem
6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Zoals jullie begrijpen ben ik helemaal verliefd op mijn nieuwe vriendje

Hij is nog erg wantrouwend maar ik denk dat wij snel dikke vriendjes gaan worden.
Hij krijgt bij mij alle tijd van de wereld en heb totaal geen haast met hem, dus dat moet helemaal goed komen

Mooie foto's komen nog van hem, maar ik ben te verliefd om hem niet alvast even met jullie te delen