Ik heb leuk nieuws! Ik kreeg net een update van de eigenaresse van mijn verzorgpony's! En ook foto's van de jonge pony's.
En oh, wat zit ik in een wolk nu. Ze heeft verteld dat ik waarschijnlijk een van pony's mag inrijden!

Ze staan nu ergens anders, maar een van de jonge pony's komt ergens dit jaar hierheen. Zij zelf is te groot en de persoon die het normaal doet ook. Dus... Daar komt een klusje voor mij!

Natuurlijk doen we het samen. En misschien gebeurt het helemaal niet. Er is een grote kans van wel, dus laten we het maar de voordeel van de twijfel geven.

Misschien willen jullie het proces volgen, zeg het dan maar even.
Het is voor mij de eerste keer. Het inrijden. Wel op jonge pony's gezeten, maar niet op eentje die er nog niemand op heeft gehad. Spannend dus!
Ik ben benieuwd wat er met de pony gaat gebeuren na het inrijden. Het kan zo zijn dat ze de pony na het inrijden verkoopt, omdat ze er zelf niks mee kan. Als de pony het goed doet voor de wagen, blijft ze. Anders gaat ze weg naar een lieve eigenaar

Ik snap het, maar ik zou wel verdrietig zijn als ze verkocht wordt...
Ik blijf nog even lekker in mijn roze wolk, voordat ik elke week appeltaart zit te bakken

Groetjes!