Ranger doet stoer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Art_Ificious

Ranger doet stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-21 14:46

Wat als je pony zich stoer voelt tov 2 paarden?
Dan krijg je een kwartier lang actie op de weides. :D

Ranger was van de week de 2 anderen aan het opjagen. Vooral Merho, maar Merho daagt het ook wat uit want als Ranger achter Clin d'œil aan ging deed Merho heel stoer en het leek of hij de aandacht van Ranger naar zich toe trok.

Hoe het begon...
Afbeelding

Toen kregen ze mij int oog...
Afbeelding

En gingen ze weer verder
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Actie in de wei
Afbeelding
Afbeelding

En even wat videomateriaal

Zolang het bij dit blijft zonder verwondingen kom ik er niet tussen.
Uiteindelijk keerde de rust ook terug.

Art_Ificious

Re: Ranger doet stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-21 00:01

Oh mijn knapperds in uitgelicht <3

marley93

Re: Ranger doet stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 08:22

Hahaha wat grappig! Lekker aan het rabouwen. Hier staan de tuinen ook zo met elkaar te klooien. Als ze ook duidelijk hun grenzen aangeven is er niks aan de hand. Boys will be boys. :D

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-21 02:33

marley93 schreef:
Hahaha wat grappig! Lekker aan het rabouwen. Hier staan de tuinen ook zo met elkaar te klooien. Als ze ook duidelijk hun grenzen aangeven is er niks aan de hand. Boys will be boys. :D

Idd boys will be boys... Maar ranger weet soms van geen ophouden eens hij bezig is.
Iets teveel energie denk ik en dan sta je met 2 oudere die niet zoveel meer spelen :+

Clin probeert confrontatie te vermijden, hij verdedigt zichzelf wel indien nodig maar zal eerder weglopen.
Merho gaat er wel vaker op in zoals naar Ranger toe draaien, stoere houding aannemen en met de voorbenen schrapen of uitslaan. Echter is hij ook degene die uiteindelijk wegloopt.

Vind die onderlinge spelletjes en gedragingen ook interessant om te bekijken. Daarom film ik ook als ik hen zo bezig zie.