Ons laatste topic:
[RIJ-ITP] (Bijna)heel jaar zonder wedstrijden. Kwiedo trainen dan maar
De doelen zijn al wel weer flink bijgesteld. Deels omdat het gewoon allemaal heel moeilijk is (vind ik) om het allemaal bij elkaar te krijgen in een proef. Deels omdat ik zwanger ben

Daarom hebben we maar besloten om gewoon op veel verschillende locaties te gaan trainen.
Zo gingen we naar deze waanzinnige binnen locatie die we helemaal voor onszelf hadden:

Verder geen beeld materiaal maar wel lekker getraind.
Natuurlijk gaan we ook met grote regelmaat het bos in. Als het weer het toelaat, elke week.

3 weken later mocht ik bij een vriendin in haar bak komen trainen. De bodem was redelijk ongelijk en dat vond Equido wat lastig maar toch een paar foto's van hoe wij rond reden.

En toen kwam de sneeuw

Iedere 6 maanden komt de osteopaat en de zadelmaker.
Die laatste had niet heel veel werk maar de meting was wel echt top!
De bovenste grafiek was een kleine 1,5 jaar geleden. Die eronder is van dit jaar feb.

En om het iets meer visueel te maken:

Zoals je kan zien is hij enorm gegroeid in zijn rug en schoft.

Een vriendin die zelf haar camera in wilde stellen en nog nooit dresuur foto's had gemaakt ging mee om te oefenen. Super lief van haar! En natuurlijk was mijn instructrice weer mee. Top mens is dat ook!

En van al dat harde werk word je wel moe natuurlijk.

Tijd om even uit te waaien dus!

En dan zijn we bij deze week. (oke ik heb nog veel meer foto's maarja 15 he).
Afgelopen zaterdag zijn we weer naar een andere locatie geweest. Deze was wel een beetje spannend door de vlaggen maar goed. Weer een goede traning! Ik heb genoeg foto's (met dank aan Pattypaard!) om er een heel topic van de te maken

Een berichtje vinden wij leuk maar ik weet zelf ook, er is voor ons nog genoeg te leren en natuurlijk is er nog genoeg aan te merken op alles dus ben een beetje lief voor ons