Vandaag is Look like Shine (Lookie) bij ons gekomen. Lookie is (bijna) 2-jarig een nmprs hengstje, 75% amha en 25% appaloosa. Ongeveer een maand geleden heb ik Lookie voor het eerst gezien en na 3 keer kijken heb ik besloten om hem te kopen. Ik was op zoek naar een leuk, klein, speels dier om mijn Ami te vergezellen omdat onze andere ruin niet graag speelt.
Dat ik Lookie op Marktplaats tegenkwam was ik eigenlijk direct verliefd, wat een knap ding. En ik ben zo blij dat ik hem heb gekocht, wat een geweldig dier is het

Hij stond gelukkig heel dichtbij, waardoor ik veel op stal ben geweest en lekker al wat vertrouwen heb kunnen winnen van hem. Hij vond het vandaag wel weer wat spannend, maar eind van de middag mocht ik dan toch echt weer even kriebelen. Ik ben heel benieuwd wat de tijd Lookie en mij gaat brengen. Ook hoop ik dat Ami en Lookie hele dikke maatjes worden (en dat het met Ami daardoor ook weer een stuk beter gaat

Oordeel zelf

1. De eerste keer kijken bij de knappe man

2. Foto gemaakt door de oude eigenaresse, Ninke's fotografie

3. Kijk hem lopen

4. Lekker knuffelen samen

5. 'Vrouwtje, ga je nu al weg!?'

6. 'Wil je met me spelen?'

7.

8. Bubbles hield ervan om ook lekker nieuwsgierig te zijn als ik er was

9. Eindelijk thuis!

9. Ging vanaf moment 1 helemaal prima

10. M'n knappe mannen bij elkaar

11. Kijk dit nou, dit kan toch alleen maar beste vriendjes worden

Lookie staat nu nog even apart van Yankee en Ami zodat hij even rustig kan wennen. Ik verwacht geen problemen met Ami, maar Yankee is wel een baasje. Over een paar dagen is het de bedoeling de twee onderste draadjes weg te halen en dan mag hij er lekker bij. Om te zorgen dat hij nog een plekje voor zichzelf heeft, hou ik het bovenste draadje wel, zodat hij weg kan rennen mocht hij het willen