Mijn man heeft een nieuwe lens voor zijn camera en ik heb nieuwe rijlaarzen dus dat waren twee goede redenen om weer eens foto's te maken

Miller is western opgeleid maar sinds een tijdje rijd ik hem wat meer dressuurmatig. Zijn eigenaresse wil hem fit houden maar heeft zelf weinig tijd en ze wil hem ook liever niet naar een andere stalling brengen dus vandaar dat ik hem nu rijd. Hij is echt een schat, altijd rustig en altijd lief. Je kunt aan zijn bouw zien dat dressuur/oprichting/verzameling niet helemaal in zijn straatje ligt maar hij doet heel hard zijn best

Action doet het ook super goed, ik rijd hem zo 5 keer per week maar altijd vrij korte ritjes. Hij is al jaren met wedstrijd pensioen maar ik houd hem thuis gewoon lekker fit. Afgelopen zomer heeft hij het heel zwaar gehad met het warme klimaat hier. Nu is hij gelukkig weer op gewicht en komen zijn spieren ook weer terug. Hopelijk komt hij de aankomende maanden beter door. Het is inmiddels alweer tussen de 25 en 28 graden hier dus de warme periode is begonnen!
Ik vind het super belangrijk dat de paarden die ik train het ook leuk vinden om te werken, ik blijf zoveel mogelijk van ze af en beloon heel veel. Vriendelijk rijden staat voor mij echt op 1 en ik hoop dat dat ook te zien is

Action

Appuyement meenemen in het losdraven

Altijd belonen als ze iets goed doen

Contragalop

Inzetten zijgang

Ik ben echt ZO gek op dit paard

Miller!

Dankjewel voor het kijken!