Eerst even zelf een paar portretfoto's gemaakt van de knappe man
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziet er fijn uit!
manubres schreef:Prachtig paard! Een springer dus wat betreft zijn afstamming![]()
En een compliment voor een zadel die jou mooi in balans laat zitten, dat zie je helaas nog te weinig

Je houdt ze nu vaak erg strak.....
Mijne vind het ook niks aan dus snap je blije gevoel dat hij ja zei haha
Daar word ik blij van!
dus teugels heel iets korter pakken. Daardoor zul je je handen ook meer gaan dragen. En hij zal gaan leren je hand te volgen wanneer je dus toegeeft. Nu blijft hij een beetje in zijn eigen houding lopen.
Een paard dat echt van achteren naar voren gereden wordt ipv vanvoor druk en van achter "bij rijden".
Dat laatste is het beeld dat we helaas gewoon geworden zijn. 
De portretfoto's zijn ook heel gaaf met die achtergrond, is dat gewoon toevallig een muur op stal of heb je er zelf wat voor moeten doen?
Elisa2 schreef:Prachtig dier! Enige "commetaar" wat ik heb is dat hij wat meer mag gaan zakken aan de voorkant. Iets meer voorwaarts/ neerwaarts zodat hij het bovenste gedeelte van de hals gaat aanspannen.
Ik dacht echt toen ik de foto's zag dat hij een sjieke duitse dressuur afstamming zou hebben.
Al heeft hij wel een beetje de looks ervoor vind ik zelf!