Ik mag misschien mijn verzorgpony overkopen die een jaar zoek is geweest. Ze was opeens achter mijn rug om verkocht en de eigenaar blokkeerde me daarnaop whatsapp... Dus ik heb een jaar intensief gezocht en haar van de week eindelijk gevonden!
Nu wil de nieuwe eigenaresse haar waarschijnlijk weer verkopen. Ze zou graag willen dat ik haar neem en ik wil dit super graag dus ik ben mijn ouders aan het overtuigen.
Ik heb al optionele stalling plekken gevonden en heb alles al uitgevogeld.
Vanaf dat ik haar verzorgde droomde ik er al van haar een keer te kopen, en nu kan dat misschien! Maar mijn ouders twijfelen helaas nog heel erg.
Alle tips om ze te overtuigen zijn welkom haha!
Helaas vraagt de eigenaar 750 euro voor haar. Het is een shetlander merrie van 13, zonder stamboek, kan niet voor de kar ivm angst voor dingen achter haar door een ongelukje met de kar. Handelaar had gezegd dat ze voor de kar kon wat niet het geval was. Dus nieuwe eigenaar had haar voor de kar gezet, je raad het al, liep niet goed af.
Maar ze is verder wel zadelmak en opzich wel oke met kinderen zolang ze haar niet plagen, dan trapt ze van zich af.
Mijn ouders vinden 350 echt de max, heel misschien 400 maar wss niet...
Alle tips zijn welkom, ik wil het zo graag en ik heb er ook goed over nagedacht en ben me bewust van de kosten. Heb toen ik haar verzorgde al steeds geld opzij gezet voor het geval ik haar ooit kon kopen en heb dan ook aardig wat geld gespaard. In ieder geval genoeg om het budget te betalen en dan nog iets geld over te hebben.
Mijn moeder en zus hebben beide ook 2 paarden, en mn moeder zit haar hele leven al in de paardenwereld en heeft er dan ook echt verstand van.
Iemand tips om ze te overtuigen of om een goede deal te maken met de huidige eigenaresse?
Groetjes van mij!