2020 het jaar van het gaan van mijn leermeester

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

2020 het jaar van het gaan van mijn leermeester

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 01:03

2020 was zo een jaar dat je liever vergeet...
verdriet, blijdschap, verdriet,... alles liep echt niet mee

januari liep nog redleijk normaal, ik reed gewoon met flint & we gingen wel eens het bos in, blesco ging toen nog wel eens aan de hand mee
Afbeelding
Afbeelding

februari
ik zat door ziekte thuis en aangezien er niet te veel te beleven viel heb ik veel gereden, maar niet echt fotos

maart/april
gingen ze terug naar de zomerweide, we wisten dat dit voor blesco (32 jaar) de laatste keer zomerweide ging zijn...
Afbeelding
Afbeelding

mei
ik deed mee met een online proefje en ging wel eens met flint alleen naar buiten
Afbeelding

juni
naar jaarlijkse gewoonte ging ik met de manege waar ik vroeger reed mee op strandrit, kon ik nog eens wat van mijn bucketlist afstrepen: op een trekpaard rijden!
Afbeelding

juli/augustus
niet veel spectaculair gebeurt

september
we wisten: oktober was het zover, dus nog heel veel genoten van blesco & veel fotos genomen
Afbeelding
Afbeelding

oktober
op 5 oktober was het zover jammer maar helaas moesten we blesco laten gaan, blesco heeft mij super veel geleerd en is meer dan 20 jaar van mijn ouders geweest, ik heb samen met flint nog afscheid gaan nemen nadat hij was ingeslapen
Afbeelding

november
heel veel tijd gestoken in flint die jammer maar helaas door omstandigheden alleen stond, maar wel thuis stond en alle aandacht kreeg die hij verdiende

december
flint kreeg een nieuw vriendje: angel, een ruin van 26 jaar, jammer maar helaas hebben we angel 2 dagen later dood in stal aangetroffen
Afbeelding

het jaar heeft hij afgesloten met nog een ander vriendje, waar het jammer maar helaas ook niet echt mee klikte...

Blaze1994

Re: 2020 het jaar van het gaan van mijn leermeester

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 10:15

Heel veel sterkte! Wat zag blesco er nog goed uit! En nog een frisse blik. Hopelijk snel een passend vriendje voor flint

freedomshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 10:20

wat verdrietig van Blesco, maar wat zag hij er nog blij en gezond uit. mag je trots op zijn <3

Weten jullie hoe de andere pony is overleden ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 10:26

Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:26

freedomshet schreef:
Weten jullie hoe de andere pony is overleden ?

angel was niet van mij, maar de gedachten (in samenspraak met da) waren:
1. hij was al ziek voor hij bij ons kwam
2. de stress is hem te veel geworden
3. hij is op heenreis gevallen in de trailer, dat hij daarbij een lichte inwendige bloeding heeft gekregen en daardoor is overleden