Zoals de titel als zegt, wil ik sparen voor mijn eigen paard. Ik ben 15 en heb nu een pony, maar daar wordt ik nu toch echt te groot voor. Ze wordt dus verkocht einde mei/begin juni
. Ik heb stallen aan huis met een rijbak e.d. Waar ook de paarden van mijn moeder staan. Ik rij al sinds ik 3 ben en wil nu toch wel echt graag fanatiek gaan rijden (met name springen). Mijn ouders hebben tussen de 3000 en 4000 euro voor mij (samen met het geld van de verkochte pony) om een paard te kopen, ik heb zelf al 2000 euro bij elkaar gespaard. Stalling, hoefsmid, tandarts, rijles en eventuele extra kosten hoef ik niet te betalen, het gaat dus echt alleen om het paard zelf. Ik zou graag een paard willen die rond de 8000 euro kost. Ik kom dan dus nog 2/3000 euro te kort. Als mijn ouders een leuk paard voor mij zien van deze prijs en weten dat we nog wat te kort komen zijn ze meestal wel berijd om nog 1/2000 euro er extra in te steken
Maar ik wil er zelf ook graag voor werken. Dus hoe verdien je goed en vooral nu tijden Corona?