Het overzicht van 2019: [ITP] 2019 met Max; van B naar L1
Een jaar anders dan anders. Normaal rijden we elke week groepsles maar met corona kon dat niet altijd. Dus minder lessen gereden, maar wel meer zelf gedaan en dingen uitgeprobeerd. En daarnaast hebben we m beleerd voor de kar zodat hij mijn zus naar het altaar kon brengen

Hieronder per maand een overzicht;
In januari hebben we m voor het eerst voor de kar gezet

1.

In februari mochten we nog lessen. Dus hadden we lekker springles
2.

Toen kwam de bruiloft aardig dichtbij dus nog even voor het echie oefenen met de kar. En toen mocht ik m ook zelf rondsturen, zo gaaf! In maart zijn we op de lage vuursche gaan oefenen;
3.

4.

5. ook deden we aan duo longeren

April begon het weide seizoen weer; altijd een feestje
6.

In mei eens het bitloze longeren geprobeerd, wat ie echt super goed en ontspannen deed
7.

In juni lekker veel zelf gereden en ook wel eens weer een sprongetje meegepakt
8.

Ook werd het crossland dit jaar weer opgebouwd. In juli met de lessen daar even kunnen oefenen, want oh wat vind ik dat spannend

9. slechte kwaliteit sorry, maar moet toch bewijs hebben

Ook een online proefje gedaan, lekker halsstrekken
10.

Augustus is echt niks spannends gedaan

Maar in september hebben we Max + mn eigen paard ingeladen en zijn we bij een vriendin in brabant blijven slapen voor een aantal nachtjes, heerlijk in het bos genieten!
11.

Oktober was het weer eens tijd voor een springlesje met een in-uitje (gruwelijk

12.

En toen hebben we ook eens bitloos rijden uitgeprobeerd. Ging veel beter dan verwacht!
13.

In november nog eens tijd voor een online proefje
14.

En in december hebben we het rijden me bbp fanatiek opgepakt! Zowel voor mezelf als met lessen pak ik m steeds vaker. Echt een leuke afwisseling
15.

Ook hebben we weer kerstfoto's gemaakt, die kan je hier zien; [ITP] Kerstgroet van Tosti en Max

Toch best een veelzijdig jaar weer