Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tiffany schreef:Hoi, ik geef jullie met heel veel plezier les en daarom vind ik het lastig om te vragen, maar jullie hebben vanaf 4 oktober al niet meer betaald. Het zal er vast bij ingeschoten zijn maar zouden jullie het bedrag van ** willen betalen? Groetjes!
Zoiets?
Dammie schreef:Klopt de leeftijd in je profiel ?
Dan is die moeder egoïstisch dat ze jou les laat geven zonder te betalen .
Ik zou uitrekenen hoeveel je nog tegoed hebt en haar dat in ern mail of app vragen. Iets als " hallo X, ik krijg nog zoveel euro van je. Wil je dat binnen 1 week betalen op rekening xxx. ?" En als ze daar niet op reageert, of smoesjes bedenkt, stoppen met lesgeven en met je ouders overleggen over de vervolgstappen.
Poekkie schreef:Gewoon een berichtje sturen idd en geen les meer geven tot er betaald is. Jij voelt je slecht omdat je niet durft te vragen waar je gewoon recht op hebt terwijl ze nu schromelijk van je profiteren? Als je les hebt gegeven dien je daarvoor betaald te worden.
Wel zou ik even nagaan met je ouders of het lesgeven nog wel kan blijven doorgaan. Ik bedoel dit niet slecht, maar als dat meisje iets voor heeft (bvb ze valt verkeerd, krijgt een duw van de pony en scheurt haar jas, ...) dan zou het sneu zijn als jij voor die kosten zou moeten opdraaien.
Ja ik snap je punt inderdaad. Ik zal het er even over hebben
Edit: net berichtje
Tiffany schreef:Hoi, ik geef jullie met heel veel plezier les en daarom vind ik het lastig om te vragen, maar jullie hebben vanaf 4 oktober al niet meer betaald. Het zal er vast bij ingeschoten zijn maar zouden jullie het bedrag van ** willen betalen? Groetjes!
Zoiets?
Cowgirl schreef:Tiffany schreef:Hoi, ik geef jullie met heel veel plezier les en daarom vind ik het lastig om te vragen, maar jullie hebben vanaf 4 oktober al niet meer betaald. Het zal er vast bij ingeschoten zijn maar zouden jullie het bedrag van ** willen betalen? Groetjes!
Zoiets?
"Hoi ik geef jullie met veel plezier les maar jullie hebben al vanaf 4 oktober niet meer betaald.
Zouden jullie het bedrag van ** willen betalen voor datum/bij aanvang van de eerstvolgende les.
Anders ben ik genoodzaakt de lessen stop te zetten.
Groetjes....
Niks geen lastig vragen of bij ingeschoten.
Gewoon waar het op staat.
elibeest schreef:Is het op voorhand afgesproken dat ze je betaald? En weet wel dat mocht er iets gebeuren,kind valt van pony ofzo jij altijd verantwoordelijk bent