Geen shows, geen evenementen, geen Rossfechten Symposium en geen WE... Maar gelukkig hebben Santi en ik toch weer genoeg leuke dingen samen kunnen doen.

Vlak voor de hele corona ellende begon hebben we nog een leuke Rossfechten training gedaan samen met verschillende geintereseerden en showcollega's.

Daarna zat ik een tijdje zonder zadel omdat de kussens van mijn zadel opnieuw gevuld moesten worden. In de bak rij ik ook vaak met barebackpad, maar buiten ontwikkelt Santi soms nogal extreme g-krachten

Het voorjaar was natuurlijk rustig, voor ons doen, met de lockdown. Daarom maar eens vrijheidsdressuur weer wat meer opgepakt. Santi heeft leren liggen op commando en we maakten voorzichtig een beginnetje met zitten.

In het voorjaar werden ook verschillende clinics afgelast. Toen het van de zomer de goede kant op leek te gaan met corona en er meer kon en mocht, ben ik samen met vrienden twee weken naar Arne Koets gegaan om te trainen. Eva Roemaat heeft daar prachtige foto's gemaakt.

We hebben heerlijke buitenritten gemaakt in de mooie omgeving van het Thuringerwald.

En in het najaar nog twee leuke fotoshoots gedaan.
Santi helemaal in Portugese stijl, door Marlies Mulder fotografie.

Stukje piaffe.

Poseren met garrocha.

En zijn 'nieuwe' kunstje.

En nog een fotoshoot waarin ik mijn lang gekoesterde droom waar heb kunnen maken, waha.

En ook in 2020 was Santi natuurlijk weer de knapste, de leukste...en de liefste.