dan verwelkom ik No Joke in ons midden..
No Joke kwam ik tegen, terwijl ik eigenlijk niet op zoek was.
Dit nadat mijn lieve Loran in 2017 is ingeslapen, met een behoorlijke drama er om heen. Zal de details besparen, maar pijn (en wrok) doet het nog steeds.
Ik had alles qua paarden afgezworen, maar sinds 3 maandjes heb ik er een hengstveulen (appaloosa-shet) gekocht en samen met mijn 4 dochters toch weer rustig begonnen.
Toen ik daarnaast ook een verzorgpaard erbij kreeg voelde het zo vertrouwd en toch blij dat na alle ellende (plotseling overlijden van mijn man) mij weer kon opladen en ontspannen..
No Joke is 25 jaar, en nog enorm fit voor zijn leeftijd. Hij mag bij mij blijven, net zoals Loran, tot hij zijn laatste adem uitblaast.
No Joke heeft best een leuke afstammeling, https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/55508/no-joke, voor wie geintresseerd is. Maar het belangrijkste was de klik en hoe het van alle kanten aanvoelde. En die was er!
Ik ben normaal niet echt van de vosjes, maar deze heeft mijn hart toch weten te veroveren!
Samen met mijn vaste bijrijdster, gaan we er voor! Vandaag een super plek gevonden, en nu de dagen aftellen voordat hij bij ons komt..
Totaal niet verwacht, maar denk nee weet zeker, dat dit een seintje geweest is van mijn lief☆ vanuit daarboven..
Hij wou dat ik het weer op zou pakken, maar ik ketste het steeds af..
Maar nu.. ben ik in de wolken..
Meet No Joke,

meer foto's gaan volgen van deze leukerd!!