2018: Van 1 paard in pension in Noord-Holland, naar 4 aan huis op de Veluwe!
2019: Optimaliseren Paddock Paradise en Veluwe oortjes!
En dan is het nu tijd voor ons 2e volle jaar op de Veluwe! Dit jaar zijn we bezig geweest met de aankleding van het Paddock Paradise en het planten van heel veel groen. Ook kregen we uitbreiding van de kudde!
De paarden:
Magic - 13 jarige Amerikaanse Appaloosa ruin, het paard waar alles mee begon. Dit was ons 9e jaar samen!
Dino - 7 jarige Quarter ruin
Rakker - 4 jarige mini Shet ruin
Sproet - 9 jarige Falabella kruising ruin
Het jaar begon voor ons wat kwakkelig vanwege Corona. In maart werden zowel mijn vriend als ik behoorlijk ziek en door de eeuwig durende nasleep van alles had ik weinig energie om echt met de paarden aan de slag te gaan. We springen dus gewoon lekker direct door naar de zomer!
De zomer bestond uit heeeel veel Poolparty's!.

En we werden gevraagd voor een interview met De Hoefslag.
Ook kregen we uitbreiding van de kudde:

Winnie en Palm, twee fjorden van vriendin Jetske (Jets hier op bokt).
Inmiddels stond alles weer helemaal in bloei en heb ik nieuwe foto's gemaakt van de paddock

Klik hier voor een beter beeld van de hele paddock
We hielden ons bezig met wat meer vermaak in de paddock:
Snackbakjes & snackhoekjes en Passive Physio

We legden een grindpad aan voor de verbetering van de hoeven:

En we konden in augustus eindelijk weer op wedstrijd! De tweede wedstrijd met Dino, en waar we de eerste keer de baan niet eens doorkwamen (alles is eng!!!) behaalden we nu 2 eerste plekken in de Trail en In Hand Trail

Najaar
Foto's gemaakt op de heide met Jetske&Palm en Ikzelf&Dino

Herfst in paddockland!

En uiteraard het hele jaar door genoten van veel te mooie uitzichten in onze ''achtertuin''

Voor het komende jaar staat een kleine uitbreiding van de paddock op het programma, namelijk een speciaal plekje waar alleen de mini's kunnen komen. Verder ben ik super benieuwd naar al het groen wat we afgelopen jaar geplant hebben en nog gaan planten

Ik had nog wel het dubbele aantal foto's in het topic willen zetten, want wat valt er veel te laten zien en wat hebben we het weer leuk gehad dit jaar! Meer foto's en filmpjes van de poolparty's kun je vinden in het topic wat in mijn onderschrift staat.
Verder ben ik heel actief op instagram! Ik plaats daar heel veel over de paddock, de aanleg van alles, inspiratie voor paddock-vermaak, informatie over eetbare planten/bomen/bloemen, leuke speelfilmpjes, maar ook meer over het trainen met Dino en de uitzichten op de Veluwe.
KLIK HIER voor INSTAGRAM of HIER voor FACEBOOK
Bedankt voor het lezen en laat vooral een reactie achter!