Het begon met deze kerel, hij is mijn champagne dekhengstje die ik eerst aankocht vanuit Frankrijk, GoldMine is een gold champagne bont hengstje van 82 cm die ook zilver draagt.

Hij gaf me tot nu toe al enkele veulens, zijn eerste in 2019, en dat was een classic champagne hengstje Kingdom Of Perignon, kortweg King.

King is nu dus jaarling gepasseerd en zag er in de zomer zo uit, hij is dan ongeveer 75cm.

En hier samen spelen met mijn hond, ze geven elkaar ook echt pasjes met die bal. Ze zijn hele goede maatjes, samen opgegroeid ook.
Deze zomer kwam er nog een champagne veulentje bij, zelfde kleur als King, maar een meisje deze keer, Ayala's Dream.

Ondertussen staat er nog een halfbroertje van Goldmine bij, zijn naam is Honey Sweet en hij is classic champagne met creme. Dit ventje zal volgend jaar 4 jaar worden en is 77cm gemeten, wat echt heel klein is. King is als bijna tweejarige ongeveer even groot, en zij zijn altijd samen, dit koppeltje is echt prachtig om samen te zien.

Filmpje, en ja, mijn hond is ook weer van de partij..
Ik verwacht van GoldMine en Honey Sweet volgend jaar terug paar veulens, waaronder ook uit een champagne merrietje. Dus ik ben erg benieuwd wat het zal worden... het merrietje heb ik begin dit jaar aangekocht en is 84 cm, ze heeft mooie lange benen en kan prachtig bewegen dus ik hoop op een goed bewegend gezond veulen met als kers op de taart toch wat champagne erbij.