Na een aantal onzekere maanden en heel veel onderzoeken is het (voorlopig) klaar. Jim gaat met pensioen. Het hele verhaal staat hier: [MD] Weer kreupel, ik weet niet meer waar ik goed aan doe
Er is nog een strohalm en ik klamp me er aan vast. Maar de kans is groot dat we onze laatste ritjes gemaakt hebben.
Jim is 15 jaar en al ruim 12 jaar mijn vriendje. We hebben in die 12 jaar heel wat kilometers gemaakt. Hier een overzicht in 15 foto's.
Jims eerste ritjes buiten waren met steun en toeverlaat Ido.

En al snel reden we samen de polder rond.

Toen hij de trailer op ging, zijn we mijn vakanties gaan vieren op de Veluwe, waar we geweldige ritten maakten.

De Veluwe trok zo enorm, dat ik 3 jaar geleden besloot te verhuizen. En wat hebben we fantastische ritten gemaakt. Ruim 100km per maand reden we door deze mooie omgeving. Soms met andere mensen, zoals bokker Emptywords die ons in het begin op sleeptouw nam en waar we regelmatig een rondje meer reden. Maar de meeste ritten alleen. Samen genieten van de mooie paden, de tranen in mijn ogen galoppeerden van de wind, in stilte genieten van de bosbewoners en de prachtige uitzichten.

Onze laatste ritten waren ritjes om weer op te gaan bouwen. Helaas is de blessure te ernstig en maakten we 3 weken geleden onbewust ons laatste ritje. Als er een wonder gebeurt, dan is er een hele kleine kans dat ik er ooit nog eens op stap. Maar die kans is klein. We hebben in ieder geval de foto's nog om te genieten. Jim staat lekker met Noura op pensioen op de wei en over een paar jaar zal Noura hem op gaan volgen als boscrosser.