Belle met Babybelle in buik, in de herfstsferen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

floripori17

Belle met Babybelle in buik, in de herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-20 18:18

Tijdje terug wat herfstfoto's geschoten met Belle. Zij is geblesseerd is gebleken dit jaar. Zilveren randje aan dit verhaal is dat ik toevallig ditzelfde jaar besloten had een veulentje met haar te fokken. Nou goed hierbij de herfstkiekjes. Rond de 180 dagen dracht dacht ik.. Gemaakt door mijn super getalenteerde vriendinnetje Renée Oosthoek.

Knappe beest <3
Afbeelding

Smelt
Afbeelding

De wegkijk is wel echt dé pose deze shoot :')
Afbeelding

Was heel maf om weer op haar rug te zitten. Zo lang geleden maar toch ook o zo vertrouwd. Stapte zo op en had echt het gevoel zo weg te kunnen rijden. Lastig..
Afbeelding

Kunstjes zitten er nog op :j
Afbeelding

Het gevoel achter deze shoot voelde gek genoeg als een soort afscheidsshoot, denk dat het ook wel een soort afscheid was van een deel van onze levens.
Afbeelding

Maar voor nu wacht ik met smacht op het nieuwe leven dat in de maak is. Echt ontzettend benieuwd wat eruit komt.
Bedankt voor het kijken en reactie is altijd leuk :D

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:14

Wat een lieve dromerige blik heeft je paard, ze ziet er tevreden uit <3 Wat jammer van haar blessure, kan me voorstellen dat het een beetje als een afscheid van een periode voelt, maar hopelijk breekt voor jou en haar nog een hele mooie tijd aan samen met haar toekomstige veulen :)

Cynthia82

Re: Belle met Babybelle in buik, in de herfstsferen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:42

Vooral die laatste foto is prachtig! <3
En kijk dat bolle buikje nou! <3

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:52

Wat een rust straalt ze uit zeg! Heerlijk. Jammer van de blessure, maar des te bijzonder dat ze een kleintje aan het bakken is! <3

Ze ziet er top uit!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:41

Mooi!