Wandelen en grondwerkles!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_22

Wandelen en grondwerkles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-20 22:16

Vandaag heeft de eigenaresse (bokker Sure_lee) van mijn twee fantastisch knappe verzorghafjes foto’s van ons genomen tijdens het wandelen. Geniet met ons mee van de (koude) middagzon!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(Deze vind ik heeel mooi <3 )

Eind van de zomer zijn we gestart met grondwerk lessen en dat begint zijn vruchten af te werpen!
Anton loopt normaal niet graag voorop met wandelen maar nu wilde hij uit zichzelf een heel stuk voorop lopen! Hij begint steeds meer op eigen benen te lopen en de vooruitgang is echt duidelijk te merken!

Afbeelding

Na de wandeling hadden we weer grondwerkles! Het was de eerste keer dat we met een langere lijn werkten (6,7m vs 3,5m) en dat was nog wel even wennen met waar ik al het touw en mn handen liet :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het heerlijk om zo lekker bezig te zijn met de paarden en ben ontzettend dankbaar dat ik dat allemaal van de Sure_lee mag. Op naar nog veel meer wandelingen, ritjes, foto’s en grondwerklessen! *\o/*

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 10:00

Leuk topic Lisa!
Ik kon het niet laten om gisteren wat foto's te maken. We hadden zo'n lekker zonnetje.

Jij en Anton gaan zo lekker vooruit. Je ziet hem veranderen. Maar hij maakt het je ook niet altijd makkelijk.

Die ritjes, wandelingen en grondwerklessen komen we goed.
2 weken geleden hebben we een mooie rit in Ede gemaakt. (Daar stond ik eerst met mijn paardjes).
Leuke kiekjes van jou in Ede!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En volgende week is het plan om bij Heerde de gaan rijden met 2 vriendinnen van mij. Kijk daar nu al erg naar uit.
<3

Lenexa

Re: Wandelen en grondwerkles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 10:22

Ik zie altijd 2 zulke blije paarden in jullie topics ( en ook 2 blije mensen). Heerlijk dat jullie zo lekker bezig zijn en de paardjes een heerlijk afwisselend leven hebben met rijden, wandelen, grondwerk!

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-20 13:54

Sure_lee schreef:
Leuk topic Lisa!
Ik kon het niet laten om gisteren wat foto's te maken. We hadden zo'n lekker zonnetje.

Jij en Anton gaan zo lekker vooruit. Je ziet hem veranderen. Maar hij maakt het je ook niet altijd makkelijk.

Die ritjes, wandelingen en grondwerklessen komen we goed.
2 weken geleden hebben we een mooie rit in Ede gemaakt. (Daar stond ik eerst met mijn paardjes).
Leuke kiekjes van jou in Ede!
En volgende week is het plan om bij Heerde de gaan rijden met 2 vriendinnen van mij. Kijk daar nu al erg naar uit.
<3

Dankjewel!! Ede was echt gaaf inderdaad en ik kijk ook erg uit naar volgende week!! <3

Lenexa schreef:
Ik zie altijd 2 zulke blije paarden in jullie topics ( en ook 2 blije mensen). Heerlijk dat jullie zo lekker bezig zijn en de paardjes een heerlijk afwisselend leven hebben met rijden, wandelen, grondwerk!

Ahh dankjewel! :o

Lisa_22

Re: Wandelen en grondwerkles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-20 09:31

Wat leuk dat we in uitgelicht staan! :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 16:09

Wat een mooie barokke paarden. Ik hou daarvan. Ik vind je een mooie combinatie Lisa met je verzorg haflingers. Jullie staan goed met elkaar!
Veel plezier jullie allemaal maar dat komt wel goed zo te zien.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-20 17:46

pien_2010 schreef:
Wat een mooie barokke paarden. Ik hou daarvan. Ik vind je een mooie combinatie Lisa met je verzorg haflingers. Jullie staan goed met elkaar!
Veel plezier jullie allemaal maar dat komt wel goed zo te zien.

Dankjewel!! Ja dat plezier dat komt wel goed hahaha :D