Daar mijn grote vriend zoveel veranderingen heeft doorgemaakt sinds we anderhalf jaar geleden van stal verhuisd zijn, wil ik toch graag een overzichtje maken

Paspoortje voor de mensen die hem nog niet kennen:
Caramel du Bois (Magnum)
FS Champion de luxe x Dornik B
7 jarige Duitse rijpony
Wij samen

Hij was helaas ontzettend afgevallen in vetjes en bespiering op zijn vorige stal, ik herken hem nu echt niet meer terug.....

Ik kreeg de geweldige kans om hem bij vrienden aan huis te stallen, voorzien van alle faciliteiten.
Heel wat liefde, geduld, lekker spelen en heel wat eten en gelukshormonen (paar maandjes) verder.

We waren op een onze vorige stal net L1 gestart bij de paarden. Maar daar hij niet lekker in zijn lijf en koppie zat, zijn we een wedstrijdpauze gaan inlassen en thuis in alle rust lekker verder gaan trainen.

Helaas hadden we ook te kampen met heuse zadelpech!

Na een hoop gedoe verder, de knoop doorgehakt en een nieuw zadel laten aanmeten.
Helaas na maanden wachten en heel veel niet goed passende leenzadels verder was daar dan eindelijk ons zadel!
Helaas nog meer pech doordat het zadel niet goed leek aangemeten en we nog niets passends hadden

Wel ondertussen met leenzadels weer paar wedstrijdjes gestart met mooie winstpunten en prijzen

Uiteindelijk een goed 2dehands zadel kunnen vinden en konden we weer echt trainen en genieten!

Ondertussen waren we ook L2 gaan starten, waar hij ook zeker knalde!
En liep hij zelfs naar een topscore van 215,5p met een gave rozet in een mega sterk deelnemersveld bestaande uit allemaal grote mede collega’s

Ondertussen zijn we ruim M1 startgerechtigd, trainen we rustig verder en proberen we vooral samen te genieten!

Tussen het serieuze trainen door, proberen we ook af en toe eens lekker door het bos te hobbelen en mag hij elke dag heerlijk met zijn mini pony vriend buiten spelen