welkom julius

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evita13

welkom julius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-20 16:41

na het overlijden van mijn lieve knappe evita.....
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=151&t=1999883

Was ik opzoek naar een nieuw maatje, velen vinden dit miss heel snel en dat was het ook wel maar dit betekend niet dat evita te vervangen is, ik miste het op stal zijn, met paarden bezig zijn en mijn sociale contacten. Daarom besloot ik te gaan kijken naar een nieuwe topper.

Zo Heb ik meerdere paarden bekeken maar dit leek niet mijn match te zijn, tot dat ik bericht kreeg van de vorige eigenaar van julius die op zoek was naar een maatje voor hem. Julius stond niet te koop op een website of waar dan ook maar ze wist als het goed voelde en ze zag iemand waarbij het zou klikken dat dit de juiste persoon zou zijn om hem over te nemen.

De foto's van juul spraken mij enorm aan en heb ik besloten te gaan kijken samen met mijn vriend.

Afbeelding
Het voelde al meteen heel vertrouwd alsof het zo had moeten zijn, ik heb dus besloten hem te kopen mits hij goedgekeurd zou worden. En toen was de dag daar ! 28-09-2020 gingen we naar hem toe na een lange rit en tegenslagen met de trailer en uiteindelijk een vrachtwagen te hebben gehuurd was het zo ver, julius werd goed gekeurd en mocht mee naar huis *\o/* . helaas heb ik niet bij de keuring kunnen zijn door de tegenslagen maar het rapport hebben we en we konden vertrekken.

Afbeelding

Afbeelding

Eenmaal aangekomen op stal was alles spannend, voor hem natuurlijk omdat hij niemand kende en nog geen vriendjes had en voor mij heel erg wennen omdat hij natuurlijk geen evita is waar alles altijd vanzelf ging.

Julius heeft heel erg de tijd nodig om je te leren kennen en te vertrouwen , daarna zal hij echt voor je door het vuur gaan ik merk nu echt duidenlijk dat we elke dag stapjes vooruit gaan, het vertrouwen groeit met de dag en we zijn lekker bezig om elkaar te leren kennen en daar neem ik natuurlijk ook de tijd voor.

Afbeelding

hij heeft nog nooit zoon knap paard gezien als in deze spiegel haha lieffff
Afbeelding

en nu staan we hier elkaar te onderzoeken en leren kennen , lekker rijden en straks heerlijk gaan trainen voor het springen en heerlijk op buitenrit <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vinden jullie hem ook zo knap?? <3 *\o/*

liefs melissa en julius

anjali

Re: welkom julius

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:58

Mooi paard en leuke naam!

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-20 19:23

dankje!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:53

Leuk! Dan hebben we toch weer een Julius op Bokt!

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-20 19:23

Suzanne F. schreef:
Leuk! Dan hebben we toch weer een Julius op Bokt!

hoe bedoel je ?

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:28

Het boktlogo is gemodeleerd naar het paard, wijlen Julius, van Heike, een van de oprichters van Bokt. Op de Boktwiki kun je meer erover lezen :) .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 20:49

Gaby schreef:
Het boktlogo is gemodeleerd naar het paard, wijlen Julius, van Heike, een van de oprichters van Bokt. Op de Boktwiki kun je meer erover lezen :) .

:j
Het Bokt logo is Julius, het inmiddels overleden paard van 1 van de oprichters.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:07

Gefeliciteerd! Wat een leuk diertje, hij kijkt vriendelijk. :j

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 15:48

Wat een plaatje! mooi kleurtje en een lief koppie :j daar ga je vast veel plezier mee beleven!

Secretly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 17:09

OMG hij lijkt sprekend op mn oude paard, wat is zijn afstamming? Mijn paard was een Larduc nakomeling. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 17:25

Wat en leuke Julius! Veel plezier met hem!

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-20 15:48

Secretly schreef:
OMG hij lijkt sprekend op mn oude paard, wat is zijn afstamming? Mijn paard was een Larduc nakomeling. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

alles is onbekend helaas