Zoals enkele al hebben gezien was Ozep vorige week ook al een keer uitgebroken:
[ITP] 2 vastgelopen uitbrekers gesnapt;
Nu hebben wij 2 hele grote paddocks die met linten onderverdeeld zijn in kleinere paddocks zodat de rust een beetje bewaard blijft, dekens heel blijven en Mennelt niet pal naast de andere ruinen staat, Mennelt is namelijk nogal fel op andere ruinen.
Vanmorgen ging ik weg en stond alles er netjes bij: Mennelt, daarnaast Aag en in de grootste Ozep en zijn Bapke.
Kom ik vanmiddag terug, staat alles bij elkaar... Heeft Ozep alle linten losgetrokken, èg gezellie
Gelukkig was verder alles en iedereen heel. Om het rustig te kunnen maken zonder paarden geruzie om mij heen had ik Ozep en Bapke even in de wei gezet.
Die stonden daar lekker en dus wilde ik ze tot het op stal zetten in de wei laten staan.
Zie ik voor een uurtje terug opeens Bapke helemaal uit der bol gaan

Ozep stond gewoon rustig voor het gaas...
Dacht ik...
Hij bleek dus achter het gaas te staan, op de parkeerplaats van het tuincentrum...
Hij heeft ook in de wei de linten losgetrokken, is langs het land van de buren en de loods van het tuincentrum gesneakt, door de coniferenhaag gewurmt, om de loods heen gelopen om vervolgens op het parkeer terrein te gaan staan. Nou vraaaaag ik je? Wat heeft die bijdehandte vos daaaar nou weer te zoeken?
De buren kwamen er ook al gelijk aan lopen, ik zat ondertussen al op mijn fiets om er naar toe te sprinten. Daar aangekomen liet hij zich natuurlijk weer gewoon pakken. En toen ik hem mee terug nam begon hij naast me te snuiven en te passageren. Nu was alles wèl spannend maar een paar minuten ervoor liep hij daar nog alleen te scharrelen
Hier zie je een puppie Triumph, om een indruk te geven om welke loods en op welk parkeerterrein OZep liep.
. 

.
Wel fijn dat hij niet ver weg is gegaan, maar hoe ga je hem nu in het land houden? Ik kan me voorstellen dat je zo langzamerhand een beetje hopeloos wordt

.
!