Beste bokkers,
Op dit moment lease ik al 2,5 jaar een pony, die bij de eigenaar haar ouders op het erf staat. Nu heeft de eigenaresse besloten hem toch te willen verkopen, omdat haar ouders andere plannen hebben. Ik heb op dit moment de mogelijkheid om hem over te nemen en wil dit ook graag.
Omdat ik eerste keus ben, is er nog niet iets van een taxatie geweest en kan ze vragen wat ze wil. Wat zouden jullie bieden voor de volgende pony:
-20 jaar
-ruin
-welsh k sportgefokt
-Verona’s Bo-Gi is Vader mv leuns veld Elegant
-1.46 hoog
-Op jonge leeftijd meegedaan aan NK jonge Pony’s en wel hoog gescoord, 10 jaar terug M1 met winst geklasseerd en L springen
- is fit voor zijn leeftijd, kan volgens eigenaresse echt nog wel keertje mee op wedstrijd. Ik vind hem wel ouder worden in een paar maanden.
Minpunt: hij heeft op jonge leeftijd staart grotendeels afgeschuurd, heeft dus halve staart die ook vrij dun is (ziet er toch vreemd uit). Is niet erg braaf met vervoeren en heeft lichte voernijd.
Zit wat achterstallig onderhoud qua tandarts (min 5 jaar....

Ik heb zelf een bedrag van 3000 euro Max in gedachte voor hem. Zit ik hier realistisch mee. Zeker omdat het al een wat oudere pony is en hij dankzij mij nu weer fit is, maar dit ook zo anders kan zijn.
Bedankt!