Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight
Kimvicious schreef:Was die mee geboren. En bleef lange tijd nog krimpen dus wat langer gewacht met opereren. Maar wilde dat wel gefixt hebben voor we aan de slag gaan.
Nu bijna twee maanden geleden operatie gehad en hij is weer zo goed als back in business haha
_lauraaa_ schreef:Wel bit gebruiken jullie trouwens voor het inrijden?
Ik heb nu dit bit gehaald : https://www.harryshorse.com/nl/catalogu ... .41106009/. Nu kreeg ik gisteren van de staleigenaar te horen dat dit bit veel te dun was, dat dit nooit 20mm kon zijn en dat het een scherp bit is. Naar mijn idee is dit juist een heel vriendelijk bit. Nu zijn ze daar wel een beetje van de "oude stempel" en gebruiken ze naar mijn idee daar allemaal veel te dikke bitten. Maar toch ben ik aan het twijfelen gebracht. Is dit bit echt te dun?
plutolover schreef:ik ga zo alles bijlezen.
maar hoe pakken jullie verkeersmak maken aan? helaas ligt onze stal echt aan een drukke weg met weinig uitwijk mogelijkheden. Ik heb wel een keer een mini rondje gedaan maar echt fijn lopen vond ik het niet omdat mensen gewoon weinig rekening met je houden.. ondanks gele vest met jong paard in opleiding graag traag..
Zijn er ook bedrijven/mensen die paarden verkeersmak maken?
Ik zag een vraag over een bit. Ik denk dat ik de mijne zowel bitloos als aan bit laat wennen. Mijn voorkeur gaat uit naar een myler level 1. of ik laat na het wisselen/tandarts een bitfitter komen die ook hoofdstellen aanmeet (ondanks dat ze nog groeien)
zelf vind ik myler bij mijn oudere haf erg fijn die heb ik nu op myler level 2 watertrens.