ik heb onlangs mijn oude hobby paardrijden weer op kunnen pakken.
Echt super leuk echter ik heb nu wel de beperking dat mijn evenwichtsorganen aan beide zijden kapot zijn
waardoor ik altijd "dronken zonder drank" zeg maar ben.
Als ik moe ben is het helemaal een drama.
De manege waar ik rijd zijn echt heel erg meedenkend en meewerkend want ik rij op een super stabiel paard, waar ik echt heel erg veel vertrouwen in heb.
Ik ben nu afgelopen jaar wel een stuk of 3 x gevallen waarvan 2 x echt wel heel erg last van mijn rug, en ribben gekneusd ed.
Dat duurde echt wel even voordat het weer over was.
De laatste keer was toen mijn paard in galop ging en ze werd ineens zo enthousiast dat ik voordat ik het wist aan het hobben was in het zadel en toen boog ze voorover en hup daar lag ik weer.
Hele goede begeleiding na de val gelukkig, en kon zelf ook weer terug naar huis rijden gelukkig.

Ik heb een bokriempje gekocht en mag zelf aangeven of ik wel of niet wilt galopperen tijdens de les
Maar nu twijfel ik enorm of ik wel door moet gaan met paardrijden omdat ik toch enigszins wel "bang" met dat het een keer goed mis kan gaan alhoewel ik me wel realiseer dat dat natuurlijk iedereen wel kan overkomen, ook mensen zonder een beperking.
Ben erg benieuwd naar jullie mening!
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!