Jessica_K schreef:Een pony met een kleine liter erop.. Water? Bier?
Nee, natuurlijk is dat niet normaal. Ik vraag me wel af wst je hier op Bokt doet met ruim 2000 berichten als je niets met paarden hebt
Kookaburra schreef:Als het zo was als je beschrijft, is het niet normaal.
En qua schuwen van zweepgebruik. Ik schuw pittig zweepgebruik niet als de situatie gevaarlijk voor paard of ruiter/menner wordt. Ik zit wel eens op de menwagen, en heb zeker de zweep eens gebruikt om te voorkomen dat we in de sloot lagen. In andere situaties kun je vaak met gewoon aansporen met de benen/stem of een kleine tik met de zweep toe.
Ymor schreef:Bijzondere situatie TS. Je hebt gelijk wat betreft het feit dat paarden elkaar ook schoppen. Echter is het dan wel zo dat ze eerst waarschuwen.
BillyJ schreef:Als je die meiden ooit weer tegen komt en ze schoppen de pony weer, zou ik er wel wat van zeggen tegen hun. Of even de vraagstelling "waarom schop je je pony"...
En anders geef je hun gewoon een rotschop tegen de scheenbenen en zeg je dat ze sneller moeten lopen![]()
BillyJ schreef:Als je die meiden ooit weer tegen komt en ze schoppen de pony weer, zou ik er wel wat van zeggen tegen hun. Of even de vraagstelling "waarom schop je je pony"...
En anders geef je hun gewoon een rotschop tegen de scheenbenen en zeg je dat ze sneller moeten lopen![]()
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 4 bezoekers