Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Caily schreef:Zou op zoek gaan naar een stal in de richting van je instructrice waar minder luxe voor jou is, maar meer voor je paard. Desnoods een boer oid. Aangezien je paard mee kan naar andere locatie om te rijden zou dat niet zo heel hoog op het prioriteitenlijstje hoeven staan. Je paard leeft er immers 24/7 En jij bent er misschien 2 uurtjes per dag...
troi schreef:Ik zou van jouw stal ook heel ongelukkig worden. Klinkt paardonwaardig! Al eens gekeken op hetnieuwepaardenhouden.nl? Staan paardvriendelijke stallen op.
Caily schreef:Zou op zoek gaan naar een stal in de richting van je instructrice waar minder luxe voor jou is, maar meer voor je paard. Desnoods een boer oid. Aangezien je paard mee kan naar andere locatie om te rijden zou dat niet zo heel hoog op het prioriteitenlijstje hoeven staan. Je paard leeft er immers 24/7 En jij bent er misschien 2 uurtjes per dag...
Beautje67 schreef:troi schreef:Ik zou van jouw stal ook heel ongelukkig worden. Klinkt paardonwaardig! Al eens gekeken op hetnieuwepaardenhouden.nl? Staan paardvriendelijke stallen op.
Ja, de website doet het alleen niet? Als ik op de blauwe bolletjes op de kaart klik, krijg ik google maps te zien, maar dan zonder de stallen.
hwn schreef:Heeft je instructeur geen plaatsje vrij voor jou? Maar ja, mocht dat zo zijn, had je dat wss al lang gedaan, net iets te voor de hand liggende oplossing.
Wat wel of niet veel buitenkomen betreft, het hangt er ook erg vanaf waar je paard gelukkig van wordt. Niet ieder paard geeft de voorkeur aan heel veel weidegang, al is 1 uur idd wel erg weinig.
Marie111 schreef:In welke omgeving zoek je een stal?
Wat vind je bijvoorbeeld van deze?
https://www.naturehorseparadise.nl
Dee_Es schreef:Is het mogelijk om je paard er vaker uit te halen in de winter? Ik vind 1uurtje buiten ook wel echt te kort. Ik zou niet te snel van stal veranderen, dat resulteert in stalhoppen en dat vinden paarden en stadhouders niet zo tof. Dus neem de tijd voor een goede zoektocht naar een andere stal en maak ondertussen het beste van de huidige situatie.
Kan je voor je les geen vaste dagen afspreken? Bijvoorbeeld om de week iedere vrijdag les om 8uur... Ik vind het dan veel makkelijker om te gaan dan wanneer het telkens veranderd.
Beautje67 schreef:Ik denk dat ik de meeste stallen in omgeving Utrecht wel ken, maar tips voor kleinschalige stallen met veel buiten zijn altijd welkom!
Ik wil stalhoppen absoluut voorkomen, dus ik ga proberen er het beste van te maken en hou mn ogen goed open voor wat anders op de lange termijn.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Arjette15, dierenfan, egnie, Jane808, Krabburger, lillylover, Lithya en 19 bezoekers