Poekkie schreef:Ik vind de hier genoemde prijzen wel hoog eigelijk.
Het gaat om een kleine D, dus eigelijk niet echt geschikt voor een volwassene. Braaf op buitenrit en betuigd, dat is positief. En fell pony, dat haalt de prijs idd ook wat omhoog.
Maar als het dan op bakwerk aankomt, maakt ik volgende veronderstellingen op basis van je advertentie (correct me if i am wrong):
- amper in de bak gereden en ook niet braaf (wat is geirriteerd?)
- geen ervaring op wedstrijd etc
- beetje talent tot springen is maar de vraag
- trailerladen ook niks over bekend
Dus als ik dan kijk naar waar dit soort pony terecht kan komen, maar ik volgende bedenkingen:
- wei: moeilijk ivm HB verleden
- manegestalling/pensionstalling: wat bedenkingen ivm niet braaf in de bak (?)
- plek dicht bij bos: ideaal. Maar ook geen info over trailerladen, dus mogelijks hier ook beperkt tot alleen het bos naast de stal
Natuurlijk kan je met wat werk veel veranderen, maar alles waar je zelf nog op moet trainen/werken drukt natuurlijk de prijs.
Dus met de huidige informatie zou ik 2000 wel als het absolute maximum zien.
Natuurlijk wel meer als er positieve dingen bekend zijn als trailerladen, sprongetje, ...
LoveBodin schreef:Ik zou ook eens goed rondkijken. Volgens mij kan je niet veel paarden/pony's kopen waar je als volwassene op kan rijden en alleen(!!!) mee naar buiten kan. De vraag is natuurlijk wel wat ze precies doet in de bak. Dat zou ik even wat beter specificeren.
Gebruikers op dit forum: Eve_16, kreekie, Sjors050, stal_HD, Vinny12511 en 5 bezoekers