Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poekkie schreef:Als je verzorgpaarden hebt waar je mee kan starten, dan zou ik het lekker daarbij laten![]()
Wat is je idee qua lease omtrent tuig etc.? Een zadel en materiaal kost veel geld. Een trailer om naar de wedstrijden te geraken ook. Ga je dat dan doen met een lease paard?
Poekkie schreef:Als je verzorgpaarden hebt waar je mee kan starten, dan zou ik het lekker daarbij laten![]()
Wat is je idee qua lease omtrent tuig etc.? Een zadel en materiaal kost veel geld. Een trailer om naar de wedstrijden te geraken ook. Ga je dat dan doen met een lease paard?
daantjuhhh schreef:Poekkie schreef:Als je verzorgpaarden hebt waar je mee kan starten, dan zou ik het lekker daarbij laten![]()
Auto die de trailer kan trekken.
Zelf zou ik het houden bij verzorg paarden of lease.
Kopen is inderdaad een grote kostenpost.
En dat is alleen de aanschaf van een paard.
Daar komen een hele boel eenmalige kosten bij.
Maar ook een aantal maandelijkse vaste kosten en maandelijkse variabele kosten.
Ik heb met 1 paard in een maand tijd al een keer 2000€ gehad aan dierenarts kosten.
Ps ik lees net trailer huren. Maar das ook een dure aangelegenheid
Gebruikers op dit forum: Amber_anne, maaaikkee, Maartje7, Melzazu, Pluttersput, thequeensmum en 131 bezoekers